Beantwoord

gratis smart tv en combivoordeel nog steeds niet

  • 28 January 2020
  • 12 reacties
  • 191 keer bekeken

gratis smart tv en combivoordeel nog steeds niet heb al drie keer gebeldĀ 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 February 2020, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Heb al drie keer gebeld waarom de gratis smart tv nog steeds niet verstuurd is en waarom mijn combivoordeel ook nog steeds niet geactiveerd is

Hoi @Nordin2500Ā . Welkom op het forum.

Wat jammer dat het op zich laat wachten. Er is vertraging opgelopen. In de regel zou je 4 weken nadat je bent aangesloten bericht moeten hebben gehad. Hoe lang ben jij al aangesloten?

Ā 

Ā 

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik verder.Ā 

@Nordin2500Ā  Ā bid en blijf hopen kerel,Ā  ik wacht al 8 weken, en word nog steeds van kastje naar de muur gestuurt

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik verder.Ā 

Heb ik gedaan

Krijg sterk de indruk dat ze er weinig mee willen en doen en al personeel reageert heel netjes maar er word echt letterlijk niks opgelost.

Combivoordeel word niet toegepast zelfs na 4 keer bellen niet.

Gratis smart tv is van 1 week naar 4 weken wachten nog steeds niet verstuurd maar de eerste rekening innen daar gaat niks fout.

Ā 

Hoi @Nordin2500Ā . Dank voor de gegevens.

Ik zie dat mijn collega een ticket heeft aangemaakt voor je combivoordeel. Ik verwacht dat dit snel opgelost gaat worden.

Wat de tv betreft ben jij op 3-1 aangesloten. Er kan 4 weken vertraging op zitten. Dus er is nog een kans dat je vandaag of morgen bericht krijgt. Mocht je dit weekend nog steeds niks gehoord hebben kan ik hiervoor een melding maken om nader onderzoek te doen.Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Hoi @Nordin2500Ā . Je hebt een berichtje verzonden maar het is me niet duidelijk wat je bedoelt?Ā 

Ik heb voor de zekerheid even in de dossier gekeken en zie dat 31-1 een mail is verstuurd waarin aangegeven wordt dat de tv is verstuurd. Laat je weten of dit goed afloopt?

Reputatie 2

Ik wacht ook nogsteeds op de TV. Per email bericht dat het 3 weken na aansluiting geleverd zou worden. Het is al 4 weken geleden. Ik zou dan ook graag ā‚¬300 korting willen want de TV kan ik overal zelf direct ophalen (bcc/mediamarktĀ  overal op voorraad

Hoi ik heb mijn tv ook nog steeds niet graag meer info

Ik zie dat jullie beiden ook gereageerd hebben in het verzameltopic. In dat topic houden we jullie op de hoogte.Ā