Beantwoord

Kan bij bedrijf in menu niet doorkiezen

  • 15 January 2021
  • 7 reacties
  • 1842 keer bekeken

Vanmorgen naar bedrijf gebeld. Moet in keuzemenu doorkiezen, dat werkt niet.
Bij mijn toestel, Samsung S8, staat de Toon kiestoetsenblok aan.  Standaard instelling: Bellen via 4G en netwerkmodus  4G/3G/2G (automatisch verbinden). Is er een oplossing? 

icon

Beste antwoord door PeterG 15 January 2021, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

De eerste vraag is dan waar het aan ligt, heb je onlangs een ander keuzemenu wel kunnen gebruiken ?

De belastingdienst kun je als test gebruiken, of kpn 0800-0402

Net dat KPN nummer gebeld, het werkt niet.
Ben verder gaan zoeken en een item tegengekomen van 3 jaar geleden.
Netwerkmodus terugzetten naar 3G/2G.
Als dat juist is ben ik benieuwd als 3G komt te vervallen wat voor oplossing er dan aangedragen wordt.

Dan is het nu duidelijk dat het niet aan de tegenpartij ligt, verder kan ik er op het gebied van mobiele telefonie niets over zeggen, ik ken dit probleem met voip bellen wel, maar nu ik er over denk, al een tijd niet meer gezien.

Het zou een instelling in je telefoon kunnen zijn, iets met DTMF transmission, info, RTP, in band.

Wie weet er meer ?

Toonkiezen voor doorverbinden bij open verbinding moet met 4G-bellen ook gewoon werken.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @EDalm! Welkom hier en bedankt voor je vraag. Wat een gek probleem:thinking: . Die ben ik nog niet eerder tegengekomen hier. Aangezien mijn reactie vrij laat komt (druk hier), vraag ik me af of het probleem nog bestaat. 
Als ik nog met je mee kan denken, hoor ik het graag. 

EDIT: Trouwens.. Je geeft aan dat '’ Toon kiestoetsenblok AAN’ hebt staan. Kun je dit niet gewoon uitzetten? Dan zou de blokkade verwijderd moeten zijn toch? 
Ik ben benieuwd waar je dit ziet staan in het toestel. 

Beste allen,

Bedankt voor jullie reacties.
Vandaag nog een keertje KPN 0800-0402 gebeld en het doorkiezen werkt.
Geen idee waarom het nu wel werkt, m.i. heb ik de instellingen niet aangepast.
Probleem is opgelost.

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen @EDalm! Mocht dit in de toekomst weer veranderen, dan denken we graag met je mee. :blush: