Beantwoord

kinderslot in iTV app

  • 28 January 2020
  • 6 reacties
  • 267 keer bekeken

Bij ons in de app staat alles op kinderslot maar hebben we niet zelf gedaan.

Nu krijgen er het er ook niet meer af de code werkt niet. Hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 February 2020, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Kn1234 

Als jij in de tv app naar de instellingen gaat dan hoort "kinderslot" niet te selecteren zijn. Zou je op de tv-ontvanger het kinderslot eens aan willen zetten, dan de instellingen bewaren, en het daarna weer uit willen zetten (en de instellingen bewaren)? En voor de zekerheid dan de iTV app een keer verwijderen en opnieuw installeren.

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @Kn1234.  Het lijkt mij inderdaad verstandig om de kinderslot instellingen te controleren op de tv-ontvanger. Zet 'm daar uit indien het aan staat. Er was wel een probleem met het kinderslot, dus zorg ook dat je de laatste versie van de iTV app hebt geïnstalleerd.

Reputatie 7
Badge +28

@Kn1234

Als jij in de tv app naar de instellingen gaat dan hoort "kinderslot" niet te selecteren zijn. Zou je op de tv-ontvanger het kinderslot eens aan willen zetten, dan de instellingen bewaren, en het daarna weer uit willen zetten (en de instellingen bewaren)? En voor de zekerheid dan de iTV app een keer verwijderen en opnieuw installeren.

@Kn1234 Heeft dit geholpen?

Is dit probleem nog niet opgelost of weer terug gekomen, sinds kort zit alles achter het kinderslot in de app bij mij, redelijk irritant dat een ander bepaald dat het op slot moet.

Zeker als je vanaf maandag de boel aan het werk moest hebben thuis maar door geklungel van KPN met het aansluiten ik mag hopen dat het morgen eindelijk thuis ook werkt.

Ook ik wil van zender wisselen krijg je melding dat kinderslot erop zit,wtf heb niks aangezet. Ondertussen zelf opgelost door pincode te gebruiken,die ik nog in een mail hat staan. Maar verklaar mij eens wie er beslist om ineens kinderslot aan te zetten zonder te vragen.

Ook ik krijg het kinderslot niet definitief verwijdert. We hebben het via de tv-ontvanger uitgezet, ook via de site, maar onze tv blijft aangeven dat er een kinderslot actief is🙄

Â