Vraag

Laatste 2 aflevering serie niet opgenomen

  • 18 October 2020
  • 9 reacties
  • 354 keer bekeken

We hebben de serie Thin Ice op Canvas als serie geprogrammeerd. Alles is goed gegaan sinds gister. Gisteren 17 oktober 2020 waren de laatste 2 afleveringen. In de “gids” staan ze netjes gemarkeerd maar helaas is er niets opgenomen. Dit komt wel erg onbetrouwbaar over of is de opname er toch en kan ik er niet bij? Erg vervelend want het is een spannende serie waar we het slot niet van kennen nu en terugkijken lijkt alleen via npo plus te kunnen en dat kost geld.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hier precies hetzelfde. Op de app KPN ITV staan ze aangegeven als opgenomen maar in het overzicht Opnamen bij het menu ontbreken ze. Wat gaat de KPN hier aan doen?

Er zitten nog meer foutjes in het opnemen van series lijkt uit de klachten… 

Wat is dit voor nutteloos forum. Om in te loggen moet je het officiele KPN ID gebruiken. Als iemand gereageerd heeft op jouw vraag krijg je van de KPN een mail. Ondertussen doet diezelfde KPN niets met je vraag of klacht. Zit het "KPN-forum-team" zich gewoon o0 de achtergrond te verkneukelen over die maffe betalende klanten?

.. idd totale wirwar van alles en nog wat. Een structuur van linken en doorlinken en allerlei verschillende apps en websites die naar zichzelf wijzen en vol zit van reklame voor allerlei diensten die je niet wil. En dan nog geen plek waar je het gevoel hebt dat je een klacht hebt ingediend of dat er iemand is die het serieus neemt en ook daadwerkelijk er iets zinnigs over kan zeggen of kan vertellen wat er aan gedaan wordt…. rubbish service van niks.

Stom forum. Totaal onduidelijk. En nou lijkt het ook nog dat ik een antwoord geef. Dus niet. We zijn ontevreden!
We willen service! En iemand van kpn die een klacht oppakt!!!!

Reputatie 6
Badge +10

Hi @K-Ing en @Meijerdus, welkom op ons forum. We handelen topics af op volgorde van binnenkomst. Op dit moment is het erg druk, waardoor ik nu pas kan reageren op dit topic. Mijn excuses hiervoor. Mocht je graag sneller en direct contact willen, dan kun je ons ook bellen op 0800-0402 (gratis). 

Als de opnames wel zichtbaar zijn in de iTV Online omgeving, dan lijkt het er op dat er een synchronisatieprobleem is tussen de server waar de opnames worden bewaard en de tv-ontvanger. Dit probleem is op te lossen door de tv-ontvanger te resetten. Laten jullie weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag!

Hoi,

Fijn dat er toch iemand is die naar onze problemen kan kijken. Miss kunnen jullie in geval van grote drukte een melding geven dat het wat langer duurt. Het leek net alsof onze melding niet werd opgepakt. Dus je bericht wordt gewaardeerd.

Mijn probleem was als volgt;

Serie geprogrammeerd (Thin Ice op Canvas) via iTV app. Programmering te zien in de app en op de TV menu.

Alleen de laatste 2 afleveringen (die na elkaar uitgezonden werden) zijn niet opgenomen. Er is en werd ook geen ander programma opgenomen op dat tijdstip.

In de “gids” terugkijken (ook via de app) stonden de missende afleveringen (2 dagen in de gids terugkijken) wel gemarkeerd als “op te nemen”.

Herstarten had geen effect.

Opnieuw installeren software (en patches) had geen effect.

Conclusie: programma stond wel geprogrammeerd om op te nemen in de software maar is door onbekende oorzaak niet daadwerkelijk op genomen.

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen. Nu wordt de serie gelukkig herhaald op NL2. Dus dat is mazzel.

Groet

 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de toelichting. Als het programma wel gemarkeerd staat om opgenomen te worden, dan is het vreemd dat het programma niet is opgenomen. Uit een eerder bericht begreep ik dat het wel lukte om de opname te kijken via de iTV Online app, maar begrijp ik het nu goed dat het ook in de app niet terug te kijken is? Ik hoor het graag van je!

Ik ben wel blij om te lezen dat je de laatste 2 afleveringen terug kunt kijken via de herhaling op NPO2. 

Ik heb helaas die herhaling op NPO 2 gemist. Kan ik ergens anders die 2 laatste afleveringen nog terugkijken zonder extra te betalen?