Vraag

LAN poort 3 werkt niet V10

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik heb op mijn experia box een smart-home box aangesloten deze zat eerst op poort 2 (en werkte) maar heb ook nog een nas en twee repeaters aangesloten deze nas is nieuwen kwam er dus achter dat ook deze niet op poort 3 werkte. Wat gaat er mis? Ik heb al naar de instellingen gekeken en al op forum topics gekeken maar ik kom er niet uit?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @EdwardE , als er niets op LAN-poort 3 werkt is je modem dus defect en kun je bellen voor een andere, 0800 0402.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +15

@EdwardE Welkom op het forum. 

Op het moment dat 1 van je poorten niet werkt op je Experiabox dan kan dit inderdaad zoals @JanD zegt betekenen dat je modem defect is. 

Heb je ondertussen al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice? 

Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik dit voor je kan regelen!Â