Beantwoord

Man en vrouw samen op één computer. Samen één ID gaat niet goed. Hoe maak ik voor elk 1 account?

  • 4 January 2021
  • 5 reacties
  • 151 keer bekeken

Wij, man en vrouw, zijn samen op Mijn KPN. Hoe kan ik een tweede account aanmaken?

icon

Beste antwoord door Maurice85 4 January 2021, 23:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Waar heb je een tweede account voor nodig?

Wij zijn een stel. Ik had Mijn KPN gemaakt. Zonder dat te weten maakte hij er één voor zichzelf.

Nu staan al onze gegevens door elkaar. IK probeer ze te scheiden en een eigen Mijn KPN te maken.

Reputatie 7
Badge +10

Dan zou je moeten kijken welke gegevens aan welk account zijn gekoppeld en deze aan (laten) passen.

 

Maar staan beide abonnementen op een andere naam of staan die samen? Want dan lijkt me dat niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Janna en Wim, doordat het vrij druk is op het forum, komen we nu pas aan jullie vraag toe. Hoe is de situatie op dit moment? Zijn jullie er al uitgekomen of kunnen jullie nog steeds hulp gebruiken om het zo in te stellen als jullie graag willen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!