Onterechte BKR registratie voor een abonnement met telefoon die ik niet eens heb gehad of gebruikt

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik had een abonnement met telefoon afgesloten. Vervolgens heb ik t pakket nooit ontvangen of opgehaald oid. T abonnement is dus nooit geactiveerd geweest.ik heb ook geen ontvangstbevestiging getekent oid. De zaak is inmiddels gesloten begreep ik van intrum incasso. Maar de onterechte bkr registratie staat er nog wel steeds. En deze zou ik dus graag verwijderd hebben zoals u zult begrijpen, want ik kan nu geen stroom contract afsluiten en ik kan elk moment afgesloten worden met alle kosten en problemen vandien..

Ik vraag u dan ook om hier met spoed op te reageren en t in orde te maken met bkr.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat??? Checkt een energiemaatschappij BKR? Begrijp ik dat goed?

Dat ze je afsluiten is bijna onmogelijk. Zolang je gewoon betaald zal dat echt niet gebeuren. Dat kan haast niet.

Ook een energie maatschappij wil graag weten of je zal betalen.

Citaat van mij uit een vorig onderwerp over BKR :

De BKR is helaas een noodzakelijk kwaad, . . .

Verder hier :

 

Reputatie 7
Badge +24

Maar je sluit geen lening af bij een energiemaatschappij. 

Maar je sluit geen lening af bij een energiemaatschappij. 

Maar een energiemaatschappij doet wel standaard een kredietwaardigheidscheck @Nick83 

Reputatie 7
Badge +19

Wat rot deze situatie @M87. Via het forum kunnen we helaas niets doen of veranderen aan een BKR registratie. Bel even met onze klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Onze financiële afdeling (collections) helpt je verder en kijkt naar de mogelijkheden.

Reageer