Vraag

In de app voor prepaid wordt verbruik niet meer weergegeven

  • 24 April 2024
  • 7 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds kort wordt het verbruik , historie op deze app niet meer weergeven, als ik klik op "verbruik" blijft de app maar zoeken en geeft fout melding (oeps, er is iets misgegaan) . Ook het opnieuw installeren heeft het probleem niet opgelost. Hoe kan ik het wel oplossen? Ik heb al jaren het zelfde nummer en verder niets verandert. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Drtje, welkom hier! Voor zover ik weet zou dat nog gewoon moeten werken. Wat voor telefoon heb je? 

Hoi Erik, ik heb een iPhone 15. Zie hierbij de foto met fout melding. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Drtje. Dat is ook een mooi recente telefoon, dus dan voldoe je in ieder geval aan de minimale eisen voor de app 😄  Even een check nog: we hebben voor de app voor iOS op 11 april een update uitgebracht naar versie 2.3.15, die heb je ook geïnstalleerd? 

Yep Erik die update staat erop, blijft dus een mysterie 😢

Zo'n mooie telefoon 'verdient' 🙂 een abonnement. Veel goedkoper per MB (buiten de deur) en per minuut. 😉 

Reputatie 7
Badge +20

Is dit de enige optie binnen de app die een foutmelding geeft en werkt verder alles wel goed @Drtje?

Yep Maja alles werkt naar behoren.

Reageer