Beantwoord

Tweede superwifi punt werkt niet

  • 17 January 2021
  • 17 reacties
  • 2151 keer bekeken

Reputatie 1

experia box heeft nog steed eigen wifi inlog punt en gastnetwerk maar die zijn niet te regelen in de kpn app en ik krijg maar 1 super wifi punt aan de praat, de 2 e is wel groen maar neemt niks over van de app, kortom alleen super wifi met kabel ik ben de expedia kwijt, en heb nog geen fatsoenlijk internet met het 2e super punt, toch voel ik me een beetje bedonderd hier, 

icon

Beste antwoord door Alexpgclaus 17 January 2021, 17:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Badge +19

Blijkbaar gaat er iets niet goed. Welke experiabox heb je?

Reputatie 1

V10 hardware 1.00 software 1.01.00t03.8v3

1 bedraad en 1 los super wifi punt

 

Badge +19

Dat is een prima combi. De Wi-Fi van de v10 is nu uit als het goed is.  Maar je zegt eigenlijk dat het tweede punt niks doet? Begrijp ik dat goed?

Reputatie 1

Ik heb de wifi van exp uitgezet in de h369a software want ik had nu 4 netwerken, verder zie ik in de exp nog steeds andere Aansluitingen dan in de app, boven wifi lunt is niet bedraad maar neemt ook de veranderingen niet over

 

Badge +19

Doe even niets met de app.  Eerst gaan we proberen de boel aan de gang te krijgen. Ik zou helemaal opnieuw beginnen met installeren.  Dus de super wifi's uit het stopcontact en dan met de eerste beginnen die je voor je de utp kabel aansluit op het modem eerst reset. Dan de 2de eerst ook weer resetten.

Reputatie 1

Een beetjemijn idee ook, moet ik wel eerst de juiste netnaam en sleutel weer aanzetten op de exl box neem im aan?

 

Badge +19

Ik zou em resetten. Straks gaan we inloggen op de super Wi-Fi om de boel aan te passen.

Reputatie 1

1e

Wifi punt brand alweer groen

Badge +19

En nu nummer 2 nog 

Reputatie 1

Na 10 minuten update lijkt t nu te werken zover met nog exp wifi uit en alles via super 

 

Reputatie 1

Lan gewoon via exp werk wel

Reputatie 1

Het wifi punt boven is groen maar ik zie m niet in de apparaten

Badge +19

Ga even kijken in de super Wi-Fi http://192.168.2.151/ het webpassword staat achterop de super wifi

Badge +19

De wifi op de experiabox moet uit blijven.

Hallo @Alexpgclaus , is het 2e wifipunt tijdens de installatie wel eerst bekabeld aangesloten geweest? En pas nadat het lampje permanent groen brandt losgekoppeld en elders elders weer draadloos aangesloten?

Dat lees ik niet terug.

Reputatie 1

Ik heb nu beide superpunten aan kabel gehangen en gerest nu werkt het en boven blijft groen nou so far so good, thanks all

Reputatie 7
Badge +17

Goed bezig hier allemaal! Mooi om te lezen dat het weer werkt @Alexpgclaus:blush:

Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaanlopen, dan horen we het graag.