Beantwoord

Te hoge rekening

  • 20 October 2020
  • 9 reacties
  • 79 keer bekeken

Rekening 79 cent te hoog zeven dagen tijd om terug te storten!!!

rekening 79 te hoog 

Kon via dut forum alleen, winkel.. Niet welkom.. Bag

 

AANSLUITKOSTEN Waren ook NIET gemeld!!!!

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 20 October 2020, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Vind het erg lastig kontakt te krijgen.. Via WhatsApp of telefoon. Ik heb onbeperkt 35 euro per maand... Rekenung 35,79!!

Dus nu terugstorten!!!! 

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

(...) betaal WEER teveel!! Nu slechts 79 cent, maar toch.... Mag niet zomaat na 3 maandjes verhogen zonder toestemming... Raam poster nog altijd ook 35!!!!

Geef het zeven dagen!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +24

Vind het erg lastig kontakt te krijgen.. Via WhatsApp of telefoon. Ik heb onbeperkt 35 euro per maand... Rekenung 35,79!!

Dus nu terugstorten!!!! 

Je ... weet dat da geen enkel nut heeft toch? 🤔 word je afgesloten enzo ... incassobureau voor de deur... Je hebt er gewoon voor getekend hoor. De inflatiecorrectie staat gewoon in het contract. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Wat ga jij slordig om met je privégegevens.  Haal weg voor er misbruik van wordt gemaakt!!!!

Thx, idd gelijk 

Kan KON NIET bereiken... Thx

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eenmalignu ,

Staat er niets in de specificatie aan extra kosten? Want je kunt extra kosten gemaakt hebben door te bellen naar een betaald informatienummer. 

Onbeperkt bellen is inclusief het bellen naar gratis nummers (0800, 088). Ook is onbeperkt bellen inclusief bellen naar betaalde informatienummers (090x, 18xy, 084, 087), maar bij deze nummers is het exclusief de extra kosten die bij de betreffende dienst genoemd worden.

Niks betaal of buitenland nummers, ook geen contract getekend..... Maar, zal wel door betalings incasso achter gelaten te hebben, en niet binnen twee weken herroepen ofzom.. Contract, prima... Maar niks inflatie... Ze adcetteren er NU net zo hard mee, en dus 10 of 79 cent of whatever.... Niet boven 35 euro!

 

Mooi weekend allemaal, bedankt voor de input

 

Wil KPN winkel NIET in in verband met onzin verplichting mondkapje, plus... Ze verkopen je niks.... Dit geneuzel verwijzen ze je gelijk naar een service nummer... Ga dat opzoeken, en bellen tot ik me gelijk krijg…

 

 

Reputatie 7
Badge +28

ze je gelijk naar een service nummer... Ga dat opzoeken, en bellen tot ik me gelijk krijg…

 

 

Dat nummer is 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Eenmalignu, het is je nog niet helemaal duidelijk, begrijp ik. Wil je je forumprofiel nog even aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. Mocht je liever willen bellen, kan dat natuurlijk ook.