Beantwoord

Apparatuur al teruggestuurd, toch herinnering gekregen

  • 18 January 2021
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Goedenavond,

ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij doorverwezen naar het forum om een melding te maken.

Wij hebben enige tijd geledenĀ apparatuur teruggestuurd na beĆ«indigen van contract. Daarbij zat alles (modem, ontvangers, afstandsbedieningen) in een doos. Nu ontvangen we zojuist een mail dat de ontvangers niet ontvangen zijn, de modem wel. Dat is dus niet mogelijk aangezien alles in een doos zat.

Kunnen jullie dit corrigeren zodat alles geretourneerd wordt verwerkt?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 January 2021, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

HoiĀ @Gvanhouselt, welkom op het forum!
Dat ga ik voor je in orde maken! Ik zal dit intern ook even doorgeven want mijn telefonische collega's van 0800-0402Ā hadden je hier net zo goed mee moeten kunnen helpen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Als je een tracking nummer hebt, kun je die dan toevoegen bij de ā€œPersoonlijke opmerkingenā€?Ā 

@ThomasĀ Beste Thomas, dank voor je bericht. Ik heb zojuist de gegevens en tracking gegevens ingevuld. Via Twitter kpnwebcare was ook beloofd er naar te kijken. Hoop dat het opgelost kan worden. Mvg Gertjan

Reputatie 7
Badge +20

ah top, bedankt voor de gegevens Gertjan!Ā Ik zie de melding van mijn collega inderdaad staan. Het is bij deze afgerond.
Mocht je verder nog vragen hebben weet je ons te vinden!

Dank je wel voor je snelle reactie! Top! @ThomasĀ