Beantwoord

wifi snelheid thuis nazien .

  • 6 June 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedemiddag . Ik heb een vraag . 

Ik heb volgens mij voldoende Wifi snelheid maar ik wil toch thuis even testen of het overal voldoende iis . Daarom keek ik op mijn telefoon bij mijn KPN  bij service en vervolgens op : verbeter uw wifi .

Vervolgens klik ik op “aan de slag “  en daar krijg ik de melding dat er geen verbinding is met wifi.

Ook niet als ik vlak bij het modem sta . Maar ik heb wel wifi op mijn telefoon . Raar en ik hoop hier een antwoord op te krijgen . Alvast bedankt .Luc 

icon

Beste antwoord door Luc de 6 June 2020, 17:54

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Af en toe hapert de wifimanager weleens. Probeer het eens met een andere browser.

Goedenavond Joep1965 .

Het is gelukt maar niet met het veranderen van browser . Toen je dat schreef  kreeg ik de ingeving dat mijn VPN nog ingeschakeld stond en die heb ik even uitgeschakeld en zowaar toen deed hij het wel . 

Maar in ieder geval bedankt voor de tip . 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Luc de en welkom op dit forum :)

 

Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt! Het kan trouwens geen kwaad om deze tool meerdere malen te doorlopen. Wanneer er een snelheid wordt gemeten (na minimaal 2 metingen) die onder de 20 Mbit/s ligt dan krijg je gratis KPN Experia Wi-Fi toegestuurd. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dat zorgt in de regel voor een behoorlijke verbetering! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten.

Reageer