Vraag

storing melden mobiel bellen 4g

  • 13 January 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Reputatie 1

momenteel ondervindt ik problemen met bellen en internet op mijn mobiel 

postcode 4693 RE 

er staat hier een zendmast en ik denk dat deze is uitgevallen want er is gewoon geen bereik


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @sutton en bedankt voor je bericht!

Excuses voor de late reactie! Berichten die we via dit kanaal ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Wat is op dit moment de stand van zaken? Ervaar je nog steeds problemen of zijn deze inmiddels verholpen? Mocht je nog steeds problemen ervaren dan help ik je daar natuurlijk graag verder mee. Zou je dan voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken.

Reputatie 7
Badge +12

Excuses nogmaals, ik zie dat je je forumprofiel al hebt ingevuld. Ik hoor dus graag of het probleem zoals je deze eerder beschreef nog steeds actueel is!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @sutton , omdat ik niks meer van je gehoord ga ik het topic sluiten! Ik ga er vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen.