Als ik nu Viaplay wil kijken moet ik iedere keer bijna 6 minuten naar onzin kijken terwijl de app op mijn mobiel METEEN het programma weer geeft. Waarom is dit, het betreft de F1.
Als ik nu Viaplay wil kijken moet ik iedere keer bijna 6 minuten naar onzin kijken terwijl de app op mijn mobiel METEEN het programma weer geeft. Waarom is dit, het betreft de F1.
Beste antwoord door Sebas14
Inmiddels een email update vanuit Viaplay:
Beste klant,
Afgelopen dagen hebben wij technische problemen ervaren met betrekking tot het live bekijken van sport-uitzendingen. Wanneer je op ‘Bekijk live’ drukt, start de uitzending meteen vanaf het begin zonder de mogelijkheid door te spoelen.
Inmiddels is dit probleem opgelost met onze nieuwste update! Ik wil je vragen de app te updaten en te controleren of deze op versie 6.12.6 staat. Je kunt de app updaten in de App Store, Play Store of Content Store.
Deze is ook al beschikbaar op de TV+ box. Deze update wordt vanzelf (als je dit niet handmatig doet) de komende dagen geïnstalleerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.