Beantwoord

3 maanden Cinetree cadeau

  • 11 February 2024
  • 12 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22

Vandaag voor aangemeld, en dan is het maar tot 29 februari geldig? Sorry, maar dat geen 3 maanden. Dat zou dan tot 29 mei moet lopen.

Dus hier gaat duidelijk is fout? 🤔

icon

Beste antwoord door huistijger 11 February 2024, 05:40

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Je leest niet goed @Dennis Schreve 
De code om je aan te melden is geldig tot 29 februari, dus tot zolang kun je een gratis 3 maandelijks abonnement afsluiten.

Reputatie 7
Badge +20

Het klopt helemaal wat @huistijger aangeeft, dit betreft de geldigheidsduur van de code die je kunt gebruiken om je account bij Cinetree aan te maken 😊

Reputatie 7
Badge +21

Toch makkelijk dat advies van mijn katten 😋😃

Geniet ervan, Dennis. Ik heb al m'n kpn actie mails doorgespit t.e.m. december. Maar geen Cinetree erin.

Kende tot dit topic die hele streamingdienst ook niet.

Reputatie 7
Badge +22

Geniet ervan, Dennis. Ik heb al m'n kpn actie mails doorgespit t.e.m. december. Maar geen Cinetree erin.

Kende tot dit topic die hele streamingdienst ook niet.

Werkt ook niet, moet ik eerst weer een verplicht account aanmaken. 🙈 Dus die actie laat ik aan mij voorbijgaan. 

Hallo, ik had een vraag. Ik heb een gratis abonnement voor Cinetree aangegaan, maar nu blijk je deze op te moten zeggen via een apple tv ofzo, in ieder geval ik heb de link overgeslagen en nu kan ik deze niet meer vinden. Ik wil alvast alles opzeggen, dan ben ik op tijd.. maar blijkt moeilijk te gaan. 

 

Kunnen jullie mij helpen?

Opzeggen kan ik je bij deze niet bij helpen. @Arthe 

Maar. Als je 'm via kpn hebt is stopzetten van deze dienst per direct! Dus als je nu op 2 maanden zit, en je wilt de volledige 3 maanden gratis, dan nog even wachten. En. Kpn rekent het na die 3 maanden ook per dag. Dus als je het dan weer 2 dagen na die 3 maanden beëindigd betaal je na verrekening op de daarop volgende factuur uiteindelijk maar die 2 dagen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Arthe,

PeterG heeft een goed punt, de actieperiode is nog niet afgelopen en je krijgt vanuit KPN een mail voordat het zo ver is, als herinnering.

Mocht je toch al wel willen opzeggen, dan staat hierover het volgende op de website van Cinteree:

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Even moe van al die films en documentaires? Dan kun je jouw lidmaatschap als volgt stopzetten:

  • Zorg dat je ingelogd bent op het account dat opgezegd moet worden.
  • Klik op je naam rechtsboven.
  • Onder het kopje ‘Abonnement & facturen’ vind je onderaan ‘abonnement opzeggen’.
  • Lees de volgende pagina even rustig door en voltooi de te volgen stappen.
  • Hierna is je afmelding voltooid.
  • Je ontvangt een opzegbevestiging via de mail.

Na opzegging van het lidmaatschap kun je nog films kijken tot aan de dag waarop de eerstvolgende geplande afschrijving zou plaatsvinden. Heb je binnen 24 uur nog geen bevestiging van je opzegging ontvangen? Mail ons dan even op info@cinetree.nl, want dan is jouw opzegging niet goed doorgekomen.

Ik ben vanaf 3 februari aangemeld maar heb nog geen mail ontvangen voor opzegging, dat s raar toch. Had allang gemoeten. 3 maanden zijn bijna voorbij en 1 maand opzegtermijn?

Reputatie 7
Badge +21

Als je een entertainment afneemt dan kun je na 1 maand het opzeggen, maar dan stopt het wel direct, dus dat is wat anders dan een maand opzegtermijn. @Arthe 
Dus zeg het op, op de datum dat de drie maanden afloopt.

nee bij mij niet, want dat heb ik gedaan, maar waar ik geen antwoord op krijg is de link die tevoorschijn kwam net voordat ik alles opzegde.. omdat dit abonnement ok verloopt via een ander, apple tv? dacht ik, maar die link kan ik niet meer terugvinden. Kunnen jullie mij die link geven, dan kan ik het ook daar opzeggen.

 

Daar ligt het probleem.

Reputatie 7
Badge +21

Bedoel je deze ?

En anders morgen vanaf 08:00 uur even bellen @Arthe  0800 0402

Reageer