Beantwoord

Amazon prime geeft alleen audio, geen video.

  • 25 September 2021
  • 11 reacties
  • 437 keer bekeken

Amazon prime geeft geen beeld alleen audio. Het menu werkt normaal maar hij speelt geen video af, alleen audio. Reset uitgevoerd maar probleem blijft bestaan. 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 September 2021, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @weedze . Welkom op het forum.

Heeft de app het in het verleden wel gedaan?  Heb je tevens geprobeerd om de tv-ontvanger te resetten?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm

Reputatie 1
Badge

Ook bij ons gebeurt het regelmatig dat prime viseo app niet hoed werkt.

Bij het kijken van een film of serie blijft het prime logo in beeld en op de achtergrond is wel de audio te horen. Een reset van de tv-ontvanger biedt enige soelaas. Maaar bij de eerst volgende keer is het probleem weer terug. En laten we eerlijk zijn resseten van je tv-ontvanger is geen oplossing

 

De andere apps Netflix en Youtube hebben hier geen last  van.

@RvSo1o Amazon werkt aan verbeteringen van de app.  Ik kan alleen niet aangeven wanneer dit gerealiseerd wordt.  De storing die jij noemt herken ik en ik heb er momenteel geen oplossing voor. We zullen even op een upgrade van de app moeten wachten ben ik bang.

Ook bij ons gebeurt het regelmatig dat prime viseo app niet hoed werkt.

Bij het kijken van een film of serie blijft het prime logo in beeld en op de achtergrond is wel de audio te horen. Een reset van de tv-ontvanger biedt enige soelaas. Maaar bij de eerst volgende keer is het probleem weer terug. En laten we eerlijk zijn resseten van je tv-ontvanger is geen oplossing

 

De andere apps Netflix en Youtube hebben hier geen last  van.

Wij hebben dat ook! Super vervelend. Ook de reactietijd als je de video even wil pauzeren is bizar lang. Het lijkt wel of de tv-ontvanger deze app gewoon niet aankan. Netflix werkt prima

Reputatie 2
Badge

Kwam bij mij toevallig ook voor de eerste keer, 4K ontvanger even spanningsloos gemaakt. Stekker eruit. Paar tellen gewacht en weer opgestart. Daarna is het niet meer voorgekomen... :)

 

 

Hi Mark, dank voor je tip. Helaas heb ik dat al meermaals geprobeerd. Initieel werkt het dan weer, maar het lijkt of de ontvanger langzaam ‘vol loopt’ na het meermaals opstarten van Prime. 

Amazon prime geeft geen beeld alleen audio. Het menu werkt normaal maar hij speelt geen video af, alleen audio. Reset uitgevoerd maar probleem blijft bestaan. 

 

1:Druk op [menu] van de afstandsbediening en ga naar [instellingen]

2:Druk dan 2x op de [gele knop] van de afstandsbediening.

3:Zet de optie [Software verwijderen] op [Ja] en selecteer [Bewaar instellingen]

4:De tv-ontvanger herstart en laadt de nieuwe software in. Wacht dit proces af.

Dit werkte bij mij!

1:Druk op [menu] van de afstandsbediening en ga naar [instellingen]

 

2:Druk dan 2x op de [gele knop] van de afstandsbediening.

 

3:Zet de optie [Software verwijderen] op [Ja] en selecteer [Bewaar instellingen]

 

4:De tv-ontvanger herstart en laadt de nieuwe software in. Wacht dit proces af.

 

Dit werkte bij mij!

 

 

super bedankt 😃

Belachelijk dit! Prime legt het probleem bij KPN en andersom doen ze hetzelfde. Net overgestapt van Ziggo waar ik dit probleem nooit heb gehad. KPN, doe er wat aan! Het moet toch niet zo zijn dat het systeem telkens opnieuw moet worden opgestart? 

Het blijft wel stil:( Diverse topics op dit forum laten zien dat dit probleem al 2 jaar speelt en nergens komt een oplossing naar voren. Netflix geeft geen enkel probleem. Hoe dan?!