Vraag

Amazon Prime logo blijft hangen terwijl het geluid wel start

  • 20 October 2021
  • 9 reacties
  • 173 keer bekeken

Het opstarten van Amazon Prime gaat steeds trager. En wanneer je een serie start blijft het Amazon Prime logo staan terwijl het geluid van de serie start. Ik moet steeds vaker weer de ontvanger resetten. Ik heb twee verschillende tv ontvangers, één met infrarood en één met Bluetooth. De ontvanger met infrarood heeft het bovengenoemde probleem. De Bluetooth ontvanger niet.

  •  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @V3r4 0nd13p, welkom. 

Wat vervelend dat de serie dan niet goed start.  Welke type TV ontvanger speelt dit probleem op? IK begrijp dat je de ontvanger ‘reset’, doe je dan een herstart (haal je de ontvanger van het stroom) of een software reset? Als je nog geen software reset hebt gedaan wil ik je vragen om dit ook nog eens uit te voeren.  Spelen vergelijkbare problemen ook met andere ITV apps zoals bijvoorbeeld op Youtube of Netflix? 

Het type tv ontvanger die problemen geeft is een Arris VIP2952 V2. Bij andere apps heb ik geen problemen. Ik heb net een software reset gedaan. Ik kan over een paar dagen pas zeggen of dit heeft gewerkt. Het duurt namelijk een paar dagen voordat Amazon gaat vastlopen.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @V3r4 0nd13p

Bedankt voor de update! We wachten het af, houd je ons op de hoogte? 

Ja dat zal ik doen!

Helaas is de ontvanger weer vastgelopen op Prime. 
Heb de ontvanger weer moeten opstarten om normaal Prime te kunnen kijken. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @V3r4 0nd13p

Mijn excuses, ik heb je reactie compleet over het hoofd gezien. Is er inmiddels al verschil of speelt het probleem nog steeds?

 

Hoi Hanna_
 

Het probleem speelt nog steeds. Hoe vaker ik Prime kijk, hoe trager Prime wordt tot dat de zender helemaal vast loopt.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @V3r4 0nd13p

Ik ga voor je nakijken of er meer mensen zijn met vergelijkbare problemen, en ik ga jouw case in ieder geval doorzetten naar een achter liggende afdeling. Ik hoop dat zij hierin wat voor jouw kunnen betekenen. Ik houd je op de hoogte. 

@Hanna_  dank je wel. Ik wacht het af.