Vraag

Beeld blijft hangen op NPO start

  • 16 June 2023
  • 7 reacties
  • 357 keer bekeken

NPO start werkt heel slecht. Beeld blijft hangen en hapert. Het is onmogelijk om een serie te kijken. Iedere drie minuten stopt het beeld.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @wifi versterker kpn hoe kijk je naar NPO Start, via de app op je eigen smart tv of via de app van de KPN decoder?

Probeer het in beide gevallen eens, via beide methoden storing even de helpdesk NPO raadplegen of de app vernieuwen/updaten.

Succes.

Eergisteren was het bij ons ook weer raak. Een aflevering van 44 minuten duurde 1,5 uur omdat alles om de drie minuten vastliep (NPO Start plus). Zaterdagavond idem dito. Ik vind het gek dat ik lees dat het probleem 7 maanden geleden opgelost zou zijn, maar dat is dus niet zo. Ik heb ook van alles geprobeerd via doormeetmodule. 

 

Laura Doornbos

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Beste @wifi versterker kpn,

Hallo @wifi versterker kpn hoe kijk je naar NPO Start, via de app op je eigen smart tv of via de app van de KPN decoder?

 

Lopen andere programma's/apps ook vast?

Ik kijk via de experiabox van kpn en 2 wifiversterkers. We streamen niet heel veel en volgen via npo start 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te lezen dat je een Experia Box gebruikt. Je hebt daar 2 versterkers op aangesloten. Is dat bekabeld of via de wifi? En het is me nog niet helemaal duidelijk hoe je NPO Start kijkt. Is dat via de tv-ontvanger, via de smart tv of bijvoorbeeld op een laptop o.i.d.?

Via de tv, maar daarbij staat de tv ontvanger uit, het gaat via de experiabox. De wifi ontvangers worden ongekabeld gebruikt op advies van een kpn monteur.

Reputatie 7
Badge +30

Nog een aantal vragen:

  • Stream je ook andere apps, zoals Netflix, Videoland o.i.d.?
  • Merk je daarin ook vastlopers?
  • En als jij ‘gewoon’ internet via een pc of laptop, merk je dan ook vertragingen?
  • Heb je de tv wel bekabeld aangesloten op de Experia Box? Zo niet, zou je dat dan eens willen doen?
  • Wil je ook jouw forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer?