Vraag

Bij Netflix via KPN is het niet mogelijk om meerdere personen toe te voegen

  • 27 April 2024
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Reputatie 2

Zojuist Netflix aan mijn entertainmentkorting gekoppeld via KPN. Krijg ik pas NA de bestelling doodleuk een melding dat het nog niet ondersteund wordt dat er meerdere personen aan mijn Netflix account gekoppeld zitten. Nu moet ik dus iemand -waar ik al langere tijd voor betaal- teleurstellen dat ze opeens geen Netflix meer kunnen kijken. Ik betaalde daar 4 euro per maand extra voor. Waarom is de optie er niet dat dit ook via KPN kan, en wanneer denken jullie deze optie toe te gaan voegen? Persoon in kwestie is nu dus onverwacht haar kijkgeschiedenis kwijt en ik kan wel weer mijn eigen wachtwoord gaan delen, maar daar zal Netflix wel weer beroerd over gaan doen. Slechte zaak zo...


4 reacties

Die vraag zult u bij Netflix moeten neerleggen die bepalen het beleid betreffende abonnementen via derden. Dit werkt via geen enkele soortgelijke constructie.

https://help.netflix.com/nl/node/123277

 

Reputatie 7
Badge +20

@GlenSpey

Ik denk dat KPN alleen de standaard pakketten heeft.

Dus niet de extra's om anderen op een ander IP adres ook mee te laten kijken.

Waarschijnlijk kan dat alleen als je het abonnement via Netflix zelf afneemt.

 

P.S.

KPN is niet meer of minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.

 

Als ze op je eigen netwerk zitten, kan het uiteraard wel.

 

De constructie via een provider is toch echt iets meer dan tussen persoon voor de facturatie.

Er is verder niet waarschijnlijk aan als de link wordt geopend staat daar overduidelijk dat dit puur beleid van Netflix is 

 

"Extra leden kunnen niet worden toegevoegd aan pakketten met Netflix of aan accounts die via een partner worden gefactureerd."

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @GlenSpey. Het is inderdaad niet mogelijk om jouw Netflix te delen met iemand buiten je eigen huishouden. Of deze optie er uiteindelijk gaat komen is op dit moment niet bekend. Meer over Netflix bij KPN lees je in het topic hieronder.

 

Reageer