Beantwoord

Eerste bevindingen nieuwe update van de TV+ app

  • 6 March 2024
  • 4 reacties
  • 136 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Niet direct een vraag maar enkele zaken die mij opvallen in de nieuwe TV+ app. 

Ik mis het menu onderin het scherm waarmee ik snel naar een andere live zender kan 'scrollen' zonder dat ik eerst het programma moet afsluiten. 

Waarom is de keuze voor de resolutie uit het scherm verdwenen? 

Heb ook het idee dat de app vaker dan voorheen plotseling stopt, minder stabiel is.

 

Hartelijke groet,

 

Erik

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 March 2024, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Heidehipper, dank voor je feedback, waarderen we!

 

Wel het verzoek om dit soort feedback volgende keer in de Product Update te plaatsen. Dat maakt het voor ons makkelijker om de boel te verzamelen en door te geven.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Heidehipper, dank voor je feedback, waarderen we!

 

Wel het verzoek om dit soort feedback volgende keer in de Product Update te plaatsen. Dat maakt het voor ons makkelijker om de boel te verzamelen en door te geven.

 

Prima, ga ik doen. Ik heb niet gezocht naar een speciale rubriek wat betreft nieuwe, aangepaste producten.

Hartelijke groet,

 

Erik

Reputatie 3
Badge +1

CORRECTIE/AANVULLING

DIT BETREFT DUS DE APP VOOR ANDROID / TABLET EN NIET DE APP VOOR TELEVISIE


Hoi,

Niet direct een vraag maar enkele zaken die mij opvallen in de nieuwe TV+ app voor Android

Ik mis het menu onderin het scherm waarmee ik snel naar een andere live zender kan 'scrollen' zonder dat ik eerst het programma moet afsluiten. 

Waarom is de keuze voor de resolutie uit het scherm verdwenen? 

Heb ook het idee dat de app vaker dan voorheen plotseling stopt, minder stabiel is

 

Kan dit topic ook door de moderator worden verplaatst naar de App voor Android sectie? En dan kan het topic zelf ook wel worden verwijderd, dan is het een ‘normale’ reactie, geen nieuw topic.

Hartelijke groet,

 

Erik

Reputatie 7
Badge +30

We kunnen helaas niet samenvoegen, @Heidehipper, met een Product Update. Maar, ik heb jou reactie in de Product Update bewerkt en de inhoud van jouw bericht hier daarin geplakt. En sluit ik dit topic :)