Beantwoord

ESPN TV abonnement activeren lukt niet

  • 8 May 2024
  • 10 reacties
  • 116 keer bekeken

beste,


Gister heb ik ESPN Compleet toegevoegd aan mijn abbonement.

Als ik inlog op TV.kpn.com kan ik netjes ESPN 1,2,3,4 kijken.

 

Maar op ESPN Extra te kijken moet ik via https://www.espn.nl/watch/ inloggen en klikken op:
 

 

Hier wordt dan gevraagd om in te loggen met Abonnement nummer en pincode als ik dit doe krijg ik onderstaande melding:
 

 

Heb dit reeds aangekaart bij ESPN support, maar ze verwijzen me naar KPN.

 

Het enige wat ik me kan bedenken, ik zit momenteel midden in een verhuizing, waardoor ik niet op mijn KPN netwerk zit, kan dit de reden zijn dat de activatie niet lukt?

icon

Beste antwoord door Merkelbeek 8 May 2024, 17:39

Bekijk origineel

10 reacties

Hmm, geen idee meer hoe ik het indertijd, 18 december 2020, gedaan heb. Dat is al weer een paar jaar geleden. Gelukkig altijd ingelogd gebleven.

Het tv abonnement hoef je helemaal niet meer te activeren. Dat heb je al bij kpn.

In de browser waar ik niet op ben ingelogd vraagt ie (nu) steeds Log in met je Disney+ account. 

Hoe kpn te koppelen en daarmee in te loggen…. raadsel.

(...)

Via m'n wachtwoorden manager vond ik nog deze link om je te registreren met je Abonnementsnummer (ITV 14 cijfers; meestal 200000xxxxxxx) en pincode.

http://espn.tv.kpn.com 

waardoor ik niet op mijn KPN netwerk zit,

Dit lijkt me ook wel van belang inderdaad.

Overigens ben je laat. Het voetbalseizoen in alle competities is bijna ten einde. Nog 2 ronden in de eredivisie en KKD en eredivisie vrouwen ook bijna ten einde.

Daarna lange zomerstop ivm EK.

Mijn vermoeden klopte inderdaad.

ben met Laptop en Router naar onze woning gegaan, router aangesloten via mijn eigen netwerk geprobeerd en het activeren lukt meteen.

Kan nu ook op ons tijdelijke adres kijken naar ESPN

ik probeer het al een aantal; dagen via tv tuner of website 

via espn.com/activate kan ik KPN selecteren maar daarna komt er een blanco pagina 

kan er helemaal niets mee 

 

 

ik heb de espn app op itv tuner geinstalleerd 

maar kan er dus niets mee 

De espn app in de Google Play Store werkt alleen met een Amerikaans abonnement. Wat vervolgens in Nederland wegens geolocatie niet werkt.

Voor het Nederlandse espn is alle een app voor smartphone en tablet beschikbaar. 

Niet voor een streamingbox en dus ook niet voor de tv+ box.

Casten is wel mogelijk met de smartphone en tablet app. De tv+ box heeft geïntegreerde chromecast. 

Hoi @Vinnie P 

(aangezien bovenstaande bij plaatsing een foutmelding gaf, niet meer te bewerken is, en ik ook niet zie als laatste reactie in de lijst ‘recent’ even opnieuw dan maar)

De espn app in de Google Play Store van Android-TV werkt alleen met een Amerikaans abonnement. Wat vervolgens in Nederland wegens geolocatie niet werkt.

  • Voor het Nederlandse espn is uitsluitend een app voor smartphone en tablet beschikbaar. 

Niet voor een streamingbox en dus ook niet voor de tv+ box.

Casten is wel mogelijk met de smartphone en tablet app. De tv+ box heeft geïntegreerde chromecast. 

espn.com/activate krijg ik wel. Dat is echter voor de Amerikaanse versie van espn. Daar kan je geen abonnement op de Nederlandse nemen.

Dat doe je zo.

Neem eerst het ESPN zenderpakket bij kpn! Als dat werkt vervolgens ca. 24 uur wachten. Daarna kun je een account maken via de Nederlandse website http://espn.nl .

Reputatie 7
Badge +9

@PeterG Je kan via PC of Smartphone de actuele ESPN App op KPN+Ontvanger laten installeren.

Let op, de actuele App heeft een E-Logo, de verouderde App op KPN+Ontvanger heeft een ESPN-Logo.

 

heb ik er al opstaan .. echter kan ik er dus niets mee .. 

heb dat pakket genomen om op de tv tuner te kunnen kijken en niet via een app streamen ..

 

ga het pakket wel annuleren, dit is niet wat ik voor ogen had .

 

bedankt voor de reacties  

 

Je kunt gewoon kijken via de kanalen 221, 222, 223 en 224. Daar is geen app voor nodig. 

En ik neem aan dat je het nú niet voor het voetbal neemt. Morgen is de laatste speelronde. Daarna ligt het stil tot na het EK. 

Er is wel honkbal. 

voor NBA en beetje honkbal inderdaad ,.,,,

 

Dan is het voldoende om alleen het tv pakket (4 zenders) te gebruiken. Daarbij is ESPN Watch niet echt nodig, want daarvoor zetten ze (tot 6) ESPN Extra kanalen nooit in.

ESPN 1 t/m 4 is onderweg ook te kijken via de KPN TV app.

Activeer ESPN bij KPN.

Het kan niet met de link espn.com/activate !

Reageer