Een aantal maanden geleden kreeg ik een mail van KPN met daarin het aanbod van korting als ik mijn lopende NETFLIX abonnement qua facturering via KPN liet lopen. Dit heb ik geactiveerd, en was vrij eenvoudig geregeld. Echter bleek na een paar dagen dat ik met terugwerkende kracht toch geen korting kreeg. Op zich al een raar en klantonvriendelijk verhaal, maargoed dat is dan blijkbaar niet anders. Nu wil ik graag dat de via KPN gekoppelde facturering weer opgedaan gemaakt wordt. Ik heb hiervoor 3x de klantenservice gebeld, waar de eerste keer gezegd werd dat dit pas na 1 maand kon. toen ik een maand later nogmaals belde was het verhaal, dat deze facturering van NETFLIX niet ongedaan gemaakt kan worden en dat ik dat met netflix moet regelen (???). Op de site van NETFLIX staat echter letterlijk:
“Gefactureerd via je KPN-pakketmodule
Neem contact op met KPN als je je betalingsgegevens wilt bijwerken of je facturering via KPN beëindigen. “
Voor de zekerheid nogmaals gebeld met de klantenservice van KPN, en wederom hetzelfde verhaal. Dit kan toch niet waar zijn? KPN kan wel regelen dat de facturering van een lopend abonnement via hen gaat lopen, maar het wederom loskoppelen zeggen ze niet te kunnen. KPN kunnen jullie dit oplossen?
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineel