Beantwoord

Foutmelding 500-5005, kan geen tv kijken via tv of pc

  • 1 July 2022
  • 10 reacties
  • 58 keer bekeken

Op tv kan ik vandaag ineens niet meer via de KPN ITV app kijken en vraagt hij om abonnementsnummer en pin en geeft foutcode dat pincode niet klopt. Gisteren werkte alles, niets veranderd, mijn pin ook nooit veranderd.

Ook op pc via https://tv.kpn.com kan ik niet kijken en krijg ik foutmelding 500-5005 bij inloggen.


Internet werkt verder prima via KPN glasvezel. KPN geeft aan dat er geen storingen zijn. 

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik tv kan kijken?
 

Edited:
Inmiddels wordt wel storing in mijn omgeving aangegeven. Is dus inderdaad probleem bij KPN.
Dus hopelijk wordt probleem al opgelost.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 July 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Cor bij KPN je kunt ook gewoon met je inloggegevens inloggen i.p.v. abo-nummer en pincode.

 

Ik heb net 4 dagen tv van kon en heb nu storing als ik mijn opgenomen programma's terug wil krijgen Stb-rec-01/500-5005 . Alles al van de stroom afgehad maar het werkt niet help. Wat kan ik doen om toch de programma's te houden en terug te krijgen . Verder zegt het nog problemen met netwerk . Is dit normaal ? Ga ik dit vaker krijgen ? 

(STB-REC-01/500-5005)

Socials exploderen weer; 0800-0402 weet weer eens van niets; hoe lang nu weer down ?

Ja hier ook, dacht eers VPN, maar op verschillende devices naar tv.kpn.com met foutmeldingen. Riekt naar een storing.

Hallo @TreborGnilremak en @Cor bij KPN dat kun je hier controleren:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Ja net gedaan:
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad, er is storing. Zie de storingspagina:

We hebben helaas een Interactieve TV storing in jouw regio. Sorry dat je nu geen TV kan kijken zoals je gewend bent. We werken hard aan een oplossing.

Hallo @Cor bij KPN je kunt ook gewoon met je inloggegevens inloggen i.p.v. abo-nummer en pincode.

 

Beste Jan, dank je voor je reactie. 
De ITV app op mijn Samsung TV uit 2018 laat alleen abonnementsnummer toe, je kan daar niet met inloggegevens inloggen.
Het lukt wel op PC nu met mijn inloggegevens onder KPN-ID inderdaad. Maar Wimbledon kijk ik toch echt liever op mijn grote tv dan het kleine scherm van achter mijn bureau.

Er is nu dus inmiddels wel aangegeven dat er een storing is door KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Apdeboer , er is helaas een algemene storing. Zie de storingspagina.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi allen, ik heb al jullie berichten even samengevoegd. 

Er was kortstondig een storing gaande. :(

Deze is weer opgelost. 

Mocht je toch nog problemen ervaren herstart dan jouw ontvanger.