Vraag

Geen ondertiteling bij Amazon Prime

  • 5 May 2023
  • 3 reacties
  • 495 keer bekeken

Ik heb sinds kort kpn als provider. Nu heb ik het volgende probleem. Als ik prime opstart heb ik geen ondertiteling. Als ik tijdens het afspelen op OK van de afstandsbediening druk krijg ik de keuze om een ondertiteling van de stand: UIT naar Nederlands te zetten. Als ik dit doe gebeurd er echter niks. Geen ondertiteling dus. Druk ik echter op TAAL dan kan ik bijvoorbeeld Spaans selecteren en krijg ik deze ook te horen.

ik heb ook Netflix en daar werkt alles naar behoren in zowel taal als ondertiteling.

Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Je hebt bij Prime films/series zonder nl-ondertiteling.

Instellingen kun je ook via de prime-website doen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jef1964, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heb jij een TV+ Box? Dan stuur ik even een linkje naar Amazon Prime mee. Daar wordt uitleg gegeven over ondertiteling. Het is inderdaad mogelijk, zoals jojootje aangeeft, dat Amazon er geen Nederlandse ondertiteling bij gegeven heeft. Hiervoor zou je dan met hen contact op moeten nemen. 

Bedankt voor het meedenken.  Ik heb het net zelf opgelost door de afstandsbediening opnieuw te installeren en dan bij opstarten prime direct op ok te drukken.  Dan geeft hij in een keer wel ondertiteling. Nu nog het probleem oplossen dat prime ieder keer begint in een aflevering die ik vorige week gezien heb.