Beantwoord

Google TV gebruiken zonder Google account

  • 17 November 2023
  • 3 reacties
  • 217 keer bekeken

Zojuist een Google TV (ChiQ) geïnstalleerd. Ging mij niet zozeer dat het een Google TV ie, maar ben afgegaan op positieve reviews.

Nou is alles geïnstalleerd, en ook kijken via het Kpn modem. Ik gebruik als extra alleen Netflix en NpoPlus, deze zijn beide te bedienen met de Kpn afstandsbediening. 

Enig idee of het mogelijk is dat ik uitlog van mijn gmail account op de tv? Ik maak 0 gebruik van geleverde apps. Of zou de tv het dan niet meer doen? Ik durf het niet goed uit te proberen, straks kan ik van voor af aan beginnen mocht het niet kunnen.

icon

Beste antwoord door wjb 17 November 2023, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Waarom maak je niet een apart Google account aan voor jouw Google TV(s).

Zelf heb ik ook een apart Google account voor mijn Android TV en Google TV devices.

Reputatie 7
Badge +9

@Petra_H Je kan prima een Google TV zonder Google Account gebruiken, maar worden alleen meegeleverd apps worden geupdatet via Firmware-update van de hersteller, de andere apps worden via Google Playstore geupdated en deze heeft Google Account nodig

Waarom maak je niet een apart Google account aan voor jouw Google TV(s).

Zelf heb ik ook een apart Google account voor mijn Android TV en Google TV devices.

Nooit aan gedacht maar idd een goede optie, dankjewel!