Beantwoord

HBO activation issue: 'je KPN gegevens kloppen misschien niet'

  • 6 April 2024
  • 17 reacties
  • 91 keer bekeken

 

Hello, I bought an HBO subscription, but when I try to activate it, I get this error on the site. Thank you in advance for your help.(Je KPN-gegevens kloppen misschien niet.Probeer het opnieuw of neem contact op met KPN.)

icon

Beste antwoord door joop2011 7 April 2024, 10:29

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Activeren van HBO (als je abonnement via KPN hebt afgenomen) moet je doen via de site van KPN.

Zie ook hier. 

Joop je word via die link weer doorgelinkt naar de site van HBO. Ik heb hetzelfde als de OP. 

Reputatie 7
Badge +20

Joop je word via die link weer doorgelinkt naar de site van HBO. Ik heb hetzelfde als de OP. 

 

Dat klopt, maar dan moet je een gebruikersnaam (mail adres) en uniek wachtwoord ingeven.

 

Hier moet je op klikken.

Ik kom dan op de site van KPN om in te loggen (meestal doe ik dat van te voren al inloggen op MIJNKPN)

 

Alle stappen gevolgd. Krijg weer deze melding :

Je KPN-gegevens kloppen misschien niet.Probeer het opnieuw of neem contact op met KPN.

OPNIEUW PROBEREN

Ik heb een account. Wilde het abonnement weer hebben. 

Reputatie 7
Badge +20

Je wordt toch via de KPN site doorgesluisd naar de HBO site?

Je moet eerst op MIJNKPN inloggen, daarna op de activatielink via de KPN site.

 

Je moet natuurlijk wel eerst een abonnement via KPN aanvragen, kan ook via KPN.

 

En de gegevens die je eerder gebruikt heb, gebruikersnaam en wachtwoord, kan je weer hetzelfde invullen (hoeft niet).

Tuurlijk, klopt wat je zegt! Alleen op de hbo max site krijg ik die boodschap. Zou het te maken hebben met dat ik geen tv abonnement heb, maar alleen npo start? Kan toch niet?

Nu krijg ik weer een mail dat mijn kpn login is gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat. Dat gebeurt telkens. Zou daar iets mee zijn?

Reputatie 7
Badge +20

Tuurlijk, klopt wat je zegt! Alleen op de hbo max site krijg ik die boodschap. Zou het te maken hebben met dat ik geen tv abonnement heb, maar alleen npo start? Kan toch niet?

 

Nee, volgens mij is KPN internet voldoende.

Alleen weet ik niet of je de Entertainment korting krijgt.

 

Nu krijg ik weer een mail dat mijn kpn login is gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat. Dat gebeurt telkens. Zou daar iets mee zijn?

 

Als je niet op je eigen netwerk zit en niet op je computer, dank krijg je meestal deze melding.

Ik zit op mijn netwerk en mijn ipad en mijn iphone, waar al tig keer is ingelogd bij kpn…

Kan het aan mijn browser liggen? Ik gebruik DuckDuckGo

Ga het nog even op de laptop proberen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Han56,

Is het inmiddels gelukt met het activeren of kan je er nog verdere hulp bij gebruiken? 

Het is niet gelukt. Heb contact gehad met kpn. De volgende dag 9-4 om 11.00 uur zou ik teruggebeld worden door iemand die er meer van zou weten. Dat is niet gebeurd. Inmiddels heb ik HBO genomen op mijn naam, niet via kpn. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, balen dat het niet is gelukt en dat die afspraak niet na is gekomen 😕

Wel fijn dat je nu alsnog HBO hebt, veel kijkplezier gewenst!

Op 8 mei ga ik natuurlijk wel de 8,00 € terugvragen van kpn, want ik sta aangemeld maar kan niet kijken…

Reputatie 7
Badge +20

Wat dat betreft wil ik je aanraden om alvast een melding te maken bij onze telefonische klantenservice, zodat alvast genoteerd staat dat je door een verstoring aan onze kant nu een maand HBO aan hebt staan terwijl je er geen gebruik van kan maken. Je kan dan naar die notitie refereren als je na het stopzetten van HBO weer contact met ons opneemt!

Reageer