Beantwoord

HBO activeren lukt niet: blijft zeggen dat abonnement verlopen is

  • 26 February 2023
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik heb hbo 3 maanden gratis gehad, nu weer toegevoegd aan mijn abonnement maar ben al 2 dagen bezig maar zegt steeds dat mijn abonnement verlopen is bij kpn. HBO kan me niet verder helpen maar KPN ook niet tot op heden. Nou is het wel een zondag maar er staat ook op de site dat KPN bereikbaar is van ma t/m zo van 8 tot 20:00. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 March 2023, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Amstoob, goed dat je een berichtje stuurt. Je hebt dus al eerder een account aangemaakt. Je kunt dan HBO bij KPN activeren met een bestaand account:

 

HBO Max activeren bij KPN met een bestaand HBO account

Let op: deze stappen volg je alleen als je nu al HBO Max bij HBO hebt. Nadat je in MijnKPN HBO Max besteld hebt, moet je HBO Max eerst activeren:

1. Activeer HBO Max bij KPN door in te loggen met je KPN ID

2. Daarna ga je door naar de HBO website

3. Vul de gegevens in van je huidige HBO Max account

Activeer

 

 

Belangrijk: gebruik hetzelfde e-mailadres die je nu bij HBO gebruikt

 

Als je account gevonden is, dan kan klik je op e-mailadres verifiëren

5. Als je op 'e-mailadres verifiëren' klikt, krijg je een e-mail met een code. Deze vul je op de website van HBO in en daarna is je account gekoppeld en overgezet naar KPN. Dat betekent dat je vanaf dan bij KPN betaalt voor HBO Max.