Beantwoord

HBO Max app op iPad geïnstalleerd, maar ik word regelmatig uit de app gegooid

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Ik heb sinds kort een geactiveerd HBO max abonnement op mijn iPad. Als ik wil kijken word ik echter na korte tijd uit de app gegooid. Ik heb de laatste versie van de app. Disney+ streamen gaat prima dus mijn internet verbinding zou voldoende moeten zijn. Ik kijk alleen op de iPad. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 November 2022, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Meva, op welke manier wordt je precies uit de HBO app gegooid? Verdwijnt de app van het scherm, wordt je uitgelogd of gebeurt er iets anders?

Wat je kunt doen is afhankelijk van wat er precies speelt, als de app bijvoorbeeld afgesloten wordt is dat niet iets waar wij als KPN bij kunnen helpen. Het is de app van HBO zelf, zij kunnen daar zelf meer over vertellen in dat geval.