Vraag

Hoe kan ik Viaplay activeren bij KPN na Ziggo?

  • 3 September 2023
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik ben overgestapt van Ziggo naar Kpn. Van de week al bezig geweest om
met een medewerker van Viaplay om Viaplay te activeren. Ik dacht dat het gelukt was, maar het is alleen de livestream. Gelukkig kon ik dus vanmiddag Formule 1 kijken. Maar ik kan geenmprogramma’s terugkijken of andere programma’s van Viaplay bekijken. Kan het liggen aan het feit dat ik met de MijnKPN app een ander e-mail adres gebruik dan oorspronkelijk in de Viaplay app? Volgens mij is dit de enige manier om Viaplay te activeren. Alvast bedankt voor de te nemen moeite.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Waar bent U lid geworden van Viaplay? 

Je kan altijd nog inloggen met het oude mailadres. 

Via KPN, 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Willem-Jan Repko, welkom op het KPN Forum!

In onderstaande artikel lees je hoe je Viaplay bij KPN kunt activeren en gebruiken:

Viaplay activeren

Om Viaplay te kijken moet je na het bestellen Viaplay eerst activeren bij KPN. Hierover ontvang je een e-mail. Ook als je al Viaplay had bij KPN en nu weer gaat gebruiken, moet je Viaplay opnieuw activeren.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding! Zet ook je VPN uit.

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.

  • Ga naar kpn.com/viaplayactiveren
  • Log in met je KPN account (of maak er eerst een aan)
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan
  • Nu ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken

 

Het is belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo word je als klant van KPN herkend en hoef je geen service ID's (1 of 2) in te vullen. Lukt het niet? Controleer dan of je verbonden bent met je eigen KPN internetverbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser, probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.

Nog geen KPN account? Maak dan een KPN account aan om in te loggen bij MijnKPN.