Beantwoord

Hoe Viaplay opzeggen na 9 maanden gratis?

  • 31 October 2022
  • 15 reacties
  • 272 keer bekeken

Werkt t met een opzegtermijn? We willen viaplay ook opzeggen na de laatste f1 wedstrijd.. de 9 maanden gratis lopen af op 15 december.. stopt t dan automatisch? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 October 2022, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Virgin77 ,

Het abonnement stopt niet automatisch. Opzeggen kan via MijnKPN.  Lukt dat niet?, bel dan op doordeweekse dagen vanaf 8.00 naar 0800-0402. (op zaterdag tot 17.00.)

Reputatie 7
Badge +20

En 0800-0402 is gratis.😉

Het abonnement stopt dan meteen, je kan het per dag (na de eerste maand) opzeggen.

Reputatie 7
Badge +20

@dommeke

Opzegtermijn is bij KPN zelfde dag.

Zie ook mijn reactie. 😉

 

Alleen de eerste maand kan je niet opzeggen. 😉

Hallo @joop2011 bedankt. Ik zie dat ik het algemene abonnement verwar met een pakket. Ik zie nu dat het prima is geregeld bij KPN. Ik haal gewoon mijn bericht zo veel mogelijk weg. Het mag door een Moderator helemaal worden verwijderd. 

Je bericht had ik natuurlijk al gelezen, Ik schreef het juist in aansluiting daarop. 😅

Badge

Vanwege problemen met Experiabox 12 heb ik mijn abo op Kpn opgezegd.  Dat is correct bevestigd voor volgend jaar. Nu kan ik tot einde abo Viaplay niet meer opzeggen, niet via mobiel, web of tv. Helpdesk weet het ook niet.

Vanwege problemen met Experiabox 12 heb ik mijn abo op Kpn opgezegd.  Dat is correct bevestigd voor volgend jaar. Nu kan ik tot einde abo Viaplay niet meer opzeggen, niet via mobiel, web of tv. Helpdesk weet het ook niet.

Hallo @Blokhoofd misschien rechtstreeks bij Viaplay via de app op de smart-tv?

 

Badge

Nee zat 1e 9 maanden gratis bi mijn nieuwe abo.

Badge

 

Badge

Ik heb helemaal geen bestelling open staan!

Ik heb helemaal geen bestelling open staan!

Hallo @Blokhoofd die ‘bestelling’ kan ook een ‘wijziging’ zijn die je aangevraagd hebt en het systeem kan maar 1 aanpassing tegelijk verwerken.

 

Badge

Dan kan ik Viaplay pas afsluiten na het aflopen van het KPN abonnement!

 

Dan kan ik Viaplay pas afsluiten na het aflopen van het KPN abonnement!

 

Hallo @Blokhoofd , dat is ook niet waar, want een lopend abonnement is geen lopende wijziging.

Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 

Badge

Hallo JanD,

Gedaan, bedankt voor je moeite!

Hallo JanD,

Gedaan, bedankt voor je moeite!

Graag gedaan uiteraard @Blokhoofd en laat de (goede) afloop hier s.v.p. even weten.

 

Badge

Ik vandaag kpn gebeld en ze verteld dat ik mijn opzegging ongedaan wilde maken. Dat hebben ze gedaan en binnen 5 minuten kon ik viaplay uitzetten. Morgen zeg ik weer op!

Triest!