Beantwoord

Inloggen op F1 TV app werkt niet op KPN TV+ Box

  • 19 February 2024
  • 6 reacties
  • 308 keer bekeken

Gaat weer lekker, not.

Inloggen op F1 TV geeft op de tv+ box: gegevens onbekend.

Met diezelfde gegevens kan ik WEL inloggen met m'n eigen Android-TV box van Nokia. En op de smartphone en laptop.

Er is dus mijns inziens iets 'niet lekker’ in de tv+ box tov de F1 TV app.

Ik was nou net zo 'blij’ met de tv+ op de Samsung TV aangezien Samsung/Tizen geen F1 TV app heeft.

icon

Beste antwoord door PeterG 19 February 2024, 15:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Dat is vreemd. Ik heb hier ook de F1TV app op de TV+ box en kan netjes inloggen.

Even voor je getest om uit te loggen en weer opnieuw in te loggen, maar dit werkt goed. 

Hmmm, ik heb in het mail adres wel een _ staan …._…. @ hetnet.nl

En in het wachtwoord een ! staan.

Het moet “iets" zijn,, Alhoewel het op m'n andere Android-TV box, niet van kpn, wel direct lukte.

werkt hier ook probleemloos….ook met ! in het wachtwoord.

Naar aanleiding van julle reacties. Ik denk. Ik probeer het dan eens anders.

In plaats van na het laatste teken van het wachtwoord in het ‘'toetsenbordje'’ rechts onder te klikken, waarna ik steeds kreeg onbekend. Eens het toetsenbordje na het intypen van het wachtwoord weg te klikken met de terug toets en dan op  Inloggen  in het scherm te klikken.

En ja hoor. Dan lukt het wel. Dus dank! 🌷

…. maar op de Nokia 8000 werkte het ook met rechtsonder klikken op het toetsenbordje. Schiet mij maar lek.

Reputatie 7
Badge +19

In ieder geval goed om te lezen dat je er weer inkomt @PeterG 

Ik heb dus precies hetzelfde. Met de terug toets op de afstandsbediening en dan inloggen is het wel gelukt. Wel #-#;;€' dat ik op mijn telefoon de wedstrijd heb moeten bekijken.

 

 

Reageer