Vraag

ITV-app hapert, terwijl wifi-signaal goed is

  • 2 March 2022
  • 6 reacties
  • 749 keer bekeken

Hallo

 

Sinds vanmiddag zijn wij nieuwe klant van KPN. Internet en tv. Momenteel kijken wij tv via itv app op een chromecast met google tv. De ervaring van de eerste uurtjes is niet best. App werkt niet stabiel beeld hapert regelmatig en staat soms stil, waarnaar de melding komt “kan video niet laden” en de er in het menu een jieuwe zender moet worden gekozen. Wifi signaal via kpn modem is goed en volle ontvangst. Wij hebben gekozen voor de itv app op google tv, omdat we de interactive tv ontvanger niet zomaar kwijt kunnen dit omdat wij de tv aan de muur hebben hangen  en alles in de wand is weggewerkt. Dit deden wij tot vanmiddag ook met de ziggo app en dit werkte probleemloos. 
 

heeft iemand tips om dit op te lossen 

 

mvg Robert  


 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

De smart-TV app is nog altijd in de bèta fase en is nog absoluut geen volwaardige vervanger van de TV ontvanger.

Welke TV onvanger heb je? Als dit de 5202 is dan kan je die gewoon aan de achterzijde van de televisie plakken of in een kast of lade plaatsen.

Probleem word waarschijnlijk veroorzaakt door het wegvallen van de wifi van KPN modem. Als storing zich voordoet, zie ik dat de wifi is weggevallen en staat er kan ip adres niet ophalen. 
 

morgen maar eens een belletje naar KPN doen. 

Reputatie 7

Dan heb je zeker een V12?

Ja klopt een V12 , net 24h aangesloten geen best begin 

Reputatie 7

Ik hoop dat kpn op korte termijn het drama met de V12 weet te tackelen want dat de V12 een probleem heeft met wifi, bandsteering en mesh moge ondertussen wel duidelijk zijn.

Reputatie 7
Badge +15

@Rmoonen Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je haperingen ervaart bij het tv kijken en dat je wifi verbinding wegvalt. 

Heb je ondertussen al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice, en is het gelukt om er uit te komen? 

Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel kunnen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken!