Beantwoord

Kortingscode niet kunnen invoeren bij betalen film

  • 27 December 2022
  • 5 reacties
  • 178 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wilde gebruik maken van de actiecode voor een gratis film (via de app). Ik heb op de laptop ingelogd bij KPNiTV. In de tekst stond dat de huur van de film definitief zou zijn als je op ‘huur deze film’ klikt. In het vakje waarop je kon klikken, stond dat de film E4,99 kost, dus ik verwachtte dat ik daarna de optie zou krijgen om een kortingscode in te vullen. Die optie kwam echter niet en nu heb ik de film gehuurd, zonder gebruik te kunnen maken van de kortingscode. Ik zou het zeer waarderen als u een oplossing hiervoor kunt bieden.

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door RBxx 27 December 2022, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Juli-a , de voucher kan je alleen inwisselen via de TV-ontvanger.

Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig
  5. Geniet van je film!

bron: 

 

Bedankt voor de reactie. Ik heb dat ook gelezen, maar toen ik in de Itv-app keek stond er; huur deze video via de tv-ontvanger of op tv.kpn.com’. Vervolgens ben ik dus ook naar de website gegaan, in de veronderstelling dat ik de film kon huren. Nu heb ik echter moeten betalen, in plaats van dat ik gebruik kon maken van de kortingscode. Ik hoop dat KPN hiervoor een oplossing kan bieden.

 

Ik zou graag een zelfde oplossing willen. Ik zit nu met een vouchercode die ik niet kan gebruiken. Er staat dat ik deze via tv.kpn.com kan gebruiken. Dat gaat echter niet. Ik heb ook geen tv ontvanger aangezien deze blijkbaar sinds kort niet meer aangaat. Een nieuwe hoef ik ook niet aangezien mijn contract over 1,5 week eindigt. Graag dus een oplossing om toch de vouchercode te kunnen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Juli-a en @tr4v8ljunk12s. Ik kan in dit geval helaas niks voor jullie vergoeden. Bij de aanvraag van een film wordt duidelijk aangegeven dat deze geld kost.

Ook geven we in de communicatie over de voucher en in de e-mail waarin de code staat aan hoe je deze gebruikt. 

Ik vind het vervelend te horen dat het niet goed is gegaan. Maar een vergoeding kan ik dus niet in orde maken. 

Dan ga ik toch maar een nieuwe box aanvragen aangezien deze kapot is. Voor die 7 dagen dat ik nog bij jullie zit. Het zal vast opsturen, ontvangen, openen en terugsturen zijn, maar ja, so be it.