Beantwoord

KPN iTV app iPad werkt niet

  • 13 May 2022
  • 17 reacties
  • 2044 keer bekeken

Beste lezer,

De KPN iTV app werkt opeens niet meer op mijn iPad. Wel op mijn telefoon, televisie geeft ook geen problemen.

Ik heb de app al verwijderd, opnieuw geplaatst etc. Geen resultaat.

uw advies om via tv kpn com te kijken is gelukt, dat werkt dus wel.

Kunt u mijn ondersteunen in deze?

hoor graag

HeSt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 15 May 2022, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @HeSt, welkom op het KPN Forum. We ondersteunen je graag!

De KPN iTV app werkt niet meer op je iPad, wel op een ander mobiel toestel en tv.kpn.com werkt wel op de iPad. Start de app wel op? Krijg je een foutcode te zien: welke precies?

Ik ben ook benieuwd naar het volgende:

  • Welke iPad heb je precies? Model en welke versie van iOS?
  • Welke versie van de KPN iTV app heb je geïnstalleerd? (Inloggen in de KPN iTV app → Profiel → Hulp & Ondersteuning → Over deze applicatie)
  • Ben je verbonden met je eigen KPN Wifi netwerk? 
  • Heb je de iPad ook al eens geforceerd gesloten? Zo nee, wil je dit eens doen en checken of de app dan weer werkt?

Beste,

Dank voor uw vragen.

De app start goed op en geeft geen foutmelding. 

IPad: mini 4, software versie: 15.4.1 

Versie KPN iTV 75.3

Ja verbonden met KPN wifi netwerk.

Geforceerd sluiten, gedaan, geen resultaat.

Hoor graag andere mogelijkheden of vragen en hoop dat u een oplossing weet.

Hartelijke groet,

HeSt

Reputatie 7
Badge +16

De app start goed op en geeft geen foutmelding. 


Omdat je aangeeft dat de KPN iTV app wel werkt op andere apparaten (verbonden met hetzelfde wifi netwerk), moeten we het probleem zoeken op de iPad.
Waar gaat het dan precies mis? Als je bijvoorbeeld live TV kijkt (ervaar je problemen met meerdere zenders) of een opname?

Log je in met jouw abonnementsnummer en pincode of met jouw KPN ID gegevens?

Wil jij de volgende gegevens ook noteren in jouw Forum profiel? Op basis van jouw klantgegevens wil ik graag het één en ander controleren:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer 

 

Alvast bedankt! 

Beste, dank voor de volgende stap, ik heb enige terughouding om mijn gegevens door te geven.

Ik weet niet zeker of deze communicatie uiteindelijk zichtbaar wordt of al is voor derden.

De iPad lijkt de zenders niet te laden. Wel op de KPN ITV via het internet.

Graag een reactie op de veilige omgeving van deze berichten. 

Anders graag via de mail. Of even bellen.

Groet

Reputatie 7
Badge +16

De gegevens die je invult in de vakjes waar “privé” achterstaat, zijn alleen zichtbaar voor de KPN Moderators. Vul je deze gegevens liever niet in, dan raad ik je aan om zelf telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan op het gratis nummer 0800 0402.

Ik heb hetzelfde probleem. De app speelt niets af op de iPad (mini 4 software versie 15.5). Afspelen van live tv via site lukt wel, maar opnames lopen vast/blijven hangen. Dit is sinds gisteren, daarvoor werkte het prima.

ineens werkt het nu wel weer

Helaas hebben hier ook al weken last van. Zelfs op de website kijken werkt deze app niet naar behoren. Wij hebben op de zolder ook een Android chroomkast en een Samsung tv. De andere apps doen het wel gewoon. Ik kan helaas op de zolder niet normaal tv kijken. Jammer! Ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder succes! 

Ik heb hetzelfde probleem. De app speelt niets af op de iPad (mini 4 software versie 15.5). Afspelen van live tv via site lukt wel, maar opnames lopen vast/blijven hangen. Dit is sinds gisteren, daarvoor werkte het prima.

ineens werkt het nu wel weer

Ik ben benieuwd voor hoe lang. Hier doet deze app het helaas niet. 😑

Ook ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. De app KPN iTV werkt niet meer op de mijn I-pad mini. De app wordt wel normaal geladen maar de video’s worden niet afgespeeld (foutcode 500-10015). Al van alles geprobeerd. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, I-pad al verschillende keren opnieuw opgestart maar niets werkt! 
Op mijn andere apparaten werkt alles normaal. 
Ik hoop dat een en ander snel opgelost kan worden! 

Reputatie 7
Badge +16

We kunnen kijken of we naar een oplossing toe kunnen werken. Ik heb de volgende vragen die ons hierbij helpen:

  • Ik begrijp dat de KPN iTV app wel werkt op andere apparaten maar niet op jouw iPad mini. Wat is het model van jouw iPad mini?
  • Op welke andere apparaten/ browsers werkt het wel?
  • De foutmelding (500-10015) krijg je altijd, met alle programma's/ opnames/ Terugkijken? Ook bij het live TV kijken op NPO1, 2 en 3?
  • Welke app versie heb jij van de KPN iTV app?
  • Als je op de iPad mini (Safari in desktop versie) naar tv.kpn.com gaat, ervaar je dan hetzelfde probleem?
  • Ben je verbonden met wifi of mobiel internet? (als jouw iPad mini überhaupt geschikt om gebruik te maken van mobiel internet)
  • Maak je op de iPad gebruik van een VPN verbinding? Of iets wat daarop lijkt?
    Kijk eens onder de Instellingen → Algemeen → VPN Staat hier ook een VPN verbinding ingesteld?

Rits vragen! Hoe concreter, hoe gerichter we kunnen zoeken naar een oplossing.

 

Leuk alle reacties en vooral van kpn. 
 

KPN ITV (en Ziggo tv) werkt niet op ipad mini 4. Software is up-to-date (15.5). Alle tijd verspillende ideeën van kpn werken niet. Wifi is gelijk voor alle apparaten en itv werkt op ALLES behalve ipad. Dus graag stoppen met iedereen aan het werk zetten en zet uw afdeling in Maastricht aan het werk om er voor te zorgen dat itv werkt met de OS 15.5 versie.

Leuk alle reacties en vooral van kpn. 
 

KPN ITV (en Ziggo tv) werkt niet op ipad mini 4. Software is up-to-date (15.5). Alle tijd verspillende ideeën van kpn werken niet. Wifi is gelijk voor alle apparaten en itv werkt op ALLES behalve ipad. Dus graag stoppen met iedereen aan het werk zetten en zet uw afdeling in Maastricht aan het werk om er voor te zorgen dat itv werkt met de OS 15.5 versie.

Canal Digitaal werkt wel = dus ligt niet aan de gebruiker.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ook te reageren, @Electric.

Het probleem hoeft ook zeker niet aan de gebruiker te liggen, hoor. Dat wordt nergens gezegd.
Ik stel vragen zodat er zaken uitgesloten kunnen worden en er gerichter gezocht kan worden naar een oplossing. Zonder een concrete analyse wordt het lastig en duurt het juist langer om tot een oplossing te komen.

Als je een bijdrage kunt leveren bij de hulpvraag, in de vorm van antwoorden op de vragen, dan nodig ik je van harte uit om een eigen topic aan te maken. Alvast bedankt!
 

Stap 1: KPN zorgt dat ze over diverse ipads beschikken;

Stap 2: KPN test deze met ITV;

Stap 3: KPN zorgt dat ITV werkt op de laatste OS versie op hun test apparaten;

Stap 4: KPN voorkomt hiermee dat de gebruiker KPN berichten moe wordt.

 

Tips van voormalige IT directeur van een zeer gerenommeerde Multinational.

Is hier al een oplossing voor? 
Ik heb dit ook al maanden op mijn iPad. 
9e generatie. Modelnr MK2K3NF/A. Software 15.6.1

Is hier al een oplossing voor? 
Ik heb dit ook al maanden op mijn iPad. 
9e generatie. Modelnr MK2K3NF/A. Software 15.6.1

Alles werkt weer op mijn IPad mini. De bovenstaande berichten hebben toch geholpen vermoed ik.

Is hier al een oplossing voor? 
Ik heb dit ook al maanden op mijn iPad. 
9e generatie. Modelnr MK2K3NF/A. Software 15.6.1

Alles werkt weer op mijn IPad mini. De bovenstaande berichten hebben toch geholpen vermoed ik.

Geholpen met wat? Om een afdeling in Maastricht aan het werk te zetten? Geloof je het zelf?!