Vraag

Netflix extra (betalende) leden toevoegen

  • 21 November 2023
  • 0 reacties
  • 105 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik heb vorige maand KPN internet + TV thuis afgesloten. Ik heb hierover gebeld omtrent het netflix abonnement wat ik heb lopen. De vraag was of deze dan gekoppeld kon worden omdat mijn kijk historie en de andere gebruikers dan mee over gezet kon worden.

"Ja” was hierop het antwoord.

Nu krijg ik de melding dat mijn extra gebruikers verwijdert worden als ik mijn account koppel.

Toen ben ik zelf op onderzoek uitgegaan en blijkt dat de extra leden niet gefactureerd kunnen worden via KPN. Raar wat volgens mij kan dat geautomatiseerd mee doorgefactureerd worden.

Zojuist hang ik op met een KPN medewerker om mijn netflix abonnement via kpn te stoppen en deze helemaal niet in te laten gaan.

De reden, er staat niet duidelijk op de site dat extra leden bij KPN niet werkt. 

Dit was niet mogelijk en ik betaal nu de eerste maand in elk geval dubbel!

Nadat ik wel een beetje lichtelijk geiiriteerd werd kon ik opeens wel extra leden via KPN laten factureren. Want het was nog steeds een Premium netflix abbonement alleen dan via KPN.

 

Wat is nu de waarheid?

Ik heb ook nog een probleem waarbij erotiek zenders niet via de ITV app en de modem vaste ip-adres niet gewijzigd kan worden. Dat is allemaal informatie waar je zelf achter moet komen.

Ik wil u er op attenderen dat ik vanaf vandaag nog 14 dagen bedenktijd heb.

Ik zou graag als oplossing willen hebben dat het netflix extra leden kan hebben of dat ik hier helemaal niet voor betaal, geen enkele keer, mede doordat het met mijn eerste telefoontje ik er niet op gewezen ben dat er geen extra leden aangemeld konden worden.

 

Mvg, Stefan


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.