Vraag

Netflix onterecht op factuur, gehackt

  • 13 March 2023
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik help mijn oma met dingen regelen sinds mijn opa een paar jaar geleden is overleden. Bij hun kpn abonnement hebben ze Netflix erbij genomen. Het e-mail adres wat daaraan is gekoppeld en de Netflix account weten we de wachtwoorden niet van. Tot eind januari ging alles goed, maar toen stonden er ineens andere namen in het Netflix account en het was in het spaans. We vermoedde dat het account was gehackt. 

Ik heb toen contact gehad met één van jullie medewerkers om het account te verwijderen, ze zei dat dit was gelukt. 

Nu kregen we de nieuwe factuur gisteren en daar stond bij online aankopen: Netflix €15,99. Mijn oma heeft geen computer en geen idee hoe dingen werken, dus dit kan ze niet hebben gedaan. Zou dit eventueel te maken kunnen hebben met hacken?

Zojuist heb ik weer contact gehad met één van jullie medewerkers en die adviseerde mij om via deze weg tot een oplossing te komen, aangezien we zelf niet meer in de e-mail en het Netflix account kunnen komen.

Ik hoor het graag van u.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @SandyStout, welkom hier. 

Wat ontzettend vervelend. Zou ik even mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? De gegevens van je oma bedoel ik dan. 

Ik hoor graag van je.