Vraag

NPO Plus stopt ermee na een uur

  • 21 September 2023
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 2

Tv ontvanger geupdate helpt niks. Npo plus knalt er nog steeds uit na een uur. Moet dan weer tv ontvanger en tv opnieuw aanzetten, omdat deze dan uit gaanšŸ˜”šŸ˜”

Frisse start lost het niet op

Ā 

Admin: afgesplitst


6 reacties

Reputatie 2

Nog steeds geen werkende npo app. Televisie en tv ontvanger gaan steeds na een uur volledig uit. Moet dan tv en ontvanger opnieuw opstarten. Frisse start gedaan en update tv ontvanger, maar helpt niet. Begin nu wel een beetje te balen hoor

JossešŸ˜„

Ā 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic.Ā 

Reputatie 2

Ook als je hem nieuw hebt is bij dit soort dingen een frisse start wel een beetje de eerste stap om software issues uit te sluiten, wil je dat toch even proberen?
@Josses008KĀ als de frisse start het voor jou niet oplost, wil je dan een eigen topic aanmaken? Dit is niet een algemeen bekend issue dus is het handiger als we dit als los geval behandelen.

Nog steeds problemen ondanks frisse start


Admin: reactie verplaatst naar eigen topic

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Josses008K, ik denk graag mee.Ā 

Mag ik weten welke ontvanger je precies hebt? En gebeurt dit echt alleen bij de NPO app, of gaat de televisie altijd na 60 minuten uit?Ā 

Ā 

Reputatie 2

Dank voor uw reactie.

Als antwoord op de vraag, dit gebeurt alleen bij de npo plus app.

Mijn modem is de experiaboxĀ  v10 en mijn tv ontvanger is de HDMI HMB 2260 V2

Hopelijk kunt u mij verder helpen.

Bij voorbaat hartelijk dank

JossešŸ˜Š

Reputatie 2

Als antwoord op hierboven genoemde probleem.

Nog steeds problemen met npo app.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Josses008K, er zijn wat issues met de NPO app die lastig op te lossen zijn omdat de app niet door ons wordt beheerd.Ā 

Ik zie dat je 2 ontvangers hebt, komt dit probleem voor op beide ontvangers?Ā 

Reageer