Omruilen tv-ontvangers problemen videoland gaat niet goed

  • 25 January 2022
  • 22 reacties
  • 73 keer bekeken

Wij krijgen videoland ook niet geactiveerd op de tv kanaal 204 is er niet en via het menu zijn hooguit 25 dingen te zien.

Admin: Eigen topic voor je reacties aangemaakt en bijbehorende reacties meeverplaatst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Wij hebben videoland plus afgesloten en zien het wel in het tv menu staan maar de zender 204 staat niet in gids/tv. Bij videoland in het tv menu staan hooguit 25 niet bijzondere films/series

tv ontvanger meerdere keren opnieuw opgestart. Hielp ook niet. ZTE ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +22

@Marielle078 Heb je deze tv ontvanger:

ZTE ZXV8001:

Daarop kun je geen Videoland op krijgen, dan zal deze omgeruild moeten worden voor deze:

Arris 5202:

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze die omruilen. Mits dat je die ZTE ZXV8001 tv ontvanger hebt. 

Ik heb inderdaad 2 x die zte ZXV8001 modem bij mijn dochter op haar kamer staat die arris 5202 modem daar doet het het wel. Ik betaal ook extra voor deze zte modems.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb inderdaad 2 x die zte ZXV8001 modem bij mijn dochter op haar kamer staat die arris 5202 modem daar doet het het wel. Ik betaal ook extra voor deze zte modems.

Dus je hebt in totaal 3 tv ontvangers, en je hebt nu nog 2 ZTE ZXV8001, deze kunnen omgeruild worden voor 2x de Arris 5202. Heb je je Forumprofiel aangevuld? Zodat een KPN moderator de omruiling kan regelen. 

Ik heb 4 ontvangers 2x arris en 2x zte ZXV8001 die laatste 2 moeten omgeruild. Profiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb 4 ontvangers 2x arris en 2x zte ZXV8001 die laatste 2 moeten omgeruild. Profiel is ingevuld.

Dank je wel voor het aanvullen van je profiel, een KPN moderator zal die omruiling voor jou in orde maken. Hopelijk gebeurd dat snel, fijne avond verders. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel voor je goede zorgen @Dennis Schreve!

 @Marielle078 Ik heb een omruilafspraak voor je geregeld. Ik heb de details in een privébericht naar je toegestuurd. We verwachten het pakket morgen af te geven. Je ontvangt een sms zodra het pakket klaar ligt:blush:

Reputatie 7
Badge +22

Dankjewel voor je goede zorgen @Dennis Schreve!

 @Marielle078 Ik heb een omruilafspraak voor je geregeld. Ik heb de details in een privébericht naar je toegestuurd. We verwachten het pakket morgen af te geven. Je ontvangt een sms zodra het pakket klaar ligt:blush:

Graag gedaan hoor @Lisa! 👍🏼😉

@Marielle078 heb je de details gezien van Lisa in jou privébericht? 😉

Helaas is de omruiling van de tv ontvangers niet goed verlopen. Ik heb mijn beide 4k ontvangers afgegeven bij het ophaalpunt en kreeg een doos van kpn mee terug met een modem.
mijn modem heeft wel klachten maar dat was niet de rede voor het contact met kpn daar zou een melding van doorgezet worden en zou ik nog wat van horen. Ik heb nu geen tv ontvangers voor mijn tv’s.
een collega van de klantenservice zou om 15:00 toen ik belde met spoed dit doorzetten naar de juiste afdeling. Ik moet nu nog iets te horen krijgen. Heel vervelend dit. Ik heb nu betaald voor videoland en mijn kastjes opgestuurd en heb zelf nog niks niet eens meer een ontvanger @Dennis Schreve 

Reputatie 7
Badge +22

Helaas is de omruiling van de tv ontvangers niet goed verlopen. Ik heb nu betaald voor videoland en mijn kastjes opgestuurd en heb zelf nog niks niet eens meer een ontvanger @Dennis Schreve 

Hoi @Marielle078

Wat vervelend dat dit is misgegaan! :sweat: Ik heb een bericht gestuurd naar KPN moderators, ik heb gevraagd of ze dit met voorrang willen oppakken. Ze zullen hier wel een bericht plaatsen, zou ik een foto mogen zien welke modem je hebt gekregen?

@Dennis Schreve v10

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve v10

Dank je wel @Marielle078, had je daarvoor ook een V10?

@Dennis Schreve nee een v10a en daar hebben we vaak problemen mee. Met regelmaat geeft hij geen ip adressen enz

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve nee een v10a en daar hebben we vaak problemen mee. Met regelmaat geeft hij geen ip adressen enz

Dan sluit de V10 maar aan, kijk dan maar of de V10 beter werkt als de V10a. 

Reputatie 7
Badge +17

Ai, @Marielle078, vervelend dat het mis is gegaan bij het omruilen van de tv-ontvangers! Ik heb gelijk gekeken wat ik voor je kan betekenen. Ik moet je helaas teleurstellen. Ik zie dat mijn collega vanmiddag om 3 uur al een verzoek bij ons logistieke team heeft ingediend. Het logistieke team is er morgenochtend weer en zal dit dan verder oppakken. Meer kan ik ook niet doen op dit moment. :slight_frown:

@Denise_ is er inmiddels al bekend wanneer de ontvangers naar ons opgestuurd gaan worden? Ik zit nu al een behoorlijk aantal dagen zonder tv ontvangers. 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Marielle078

Ik heb navraag gedaan bij logistiek, maar ik zie een paar vreemde dingen. Als het goed is, is er vrijdag voor jou een pakket afgeleverd bij het bij jou dichtstbijzijnde postkantoor/postNL punt. Heb jij hierover bericht ontvangen of deze inmiddels al opgehaald? De inhoud van het pakket lijkt een nieuw modem te zijn in plaats van nieuwe TV-ontvangers. Herken jij dit?  

@Hanna_ ja hanna dat is het probleem ik heb voor de omruiling 2 ontvangers ingeleverd een modem terug gekregen wat een fout was en niemand schijnt te kunnen zeggen wanneer ik als nog mijn ontvangers ga ontvangen??

Reputatie 7

Daar lijkt iets mis gegaan te zijn bij het versturen inderdaad @Marielle078, heel raar. Ik heb nu een nieuw verzoek voor je doorgezet zodat je alsnog nieuwe tv-ontvangers krijgt!

@Jasper  dat zou heel fijn zijn want ik heb nu al meerdere keren hierover gebeld en zou met spoed doorgezet worden vrijdag heb nooit meer iets gehoord. En als ik bel kunnen ze niks voor me betekenen. 

@Jasper na hier zelf ook nog meerdere malen over gebeld te hebben. Blijft het probleem bestaan dat iedere keer als iemand een nieuwe poging doet de tv ontvangers in het systeem naar ons te laten versturen er geen bevestiging komt en er niks wordt verzonden. 
de tv ontvangers hebben wij dus helaas nog steeds niet in ons bezit na meer dan 1,5 week. 
Wij hebben nu maar besloten als het morgen nog niet geregeld is alles maar op te zeggen bij kpn want de ene medewerker zet het door naar de andere en die ziet in het systeem wel alles wat misgaat maar herhaald vervolgens de zelfde stappen die al niet werkte niks loopt zoals het moet. Een terug koppeling naar de klant is buiten dit forum om ook geen sprake van. 
En als er nu niet iemand dit op zich neemt en iets anders gaat proberen dan gaan die kastjes er natuurlijk helemaal niet meer komen op deze manier. 
 

Reputatie 7

We doen ons best om de ontvangers te sturen @Marielle078, maar we moeten dit doen via een andere afdeling. We kunnen het niet zelf in gang zetten. Daardoor zijn we afhankelijk van hun verwerking van het verzoek. Ik heb nog geen reactie gekregen op het verzoek wat ik voor je had gedaan. Ik zie ook dat er vandaag via telefoon nog een verzoek is gedaan, die zal achter mijn verzoek staan in de wachtrij. Wanneer zij het verwerken is afwachten, ik heb daar helaas ook geen invloed op. Ik kan daardoor ook niet zeggen of het er morgen wel of niet zal zijn, ik hoop dat het er dan is.