Vraag

Foutcode 3016 bij afspelen ITV online via tablet, wat te doen?

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 2275 keer bekeken

Ik heb net 10 minuten geprobeerd via de chat n probleem te melden, vergeefs. Ik krijg op mijn tablet via KPNITV een, bij KPN,  onbekende foutcode: 3016, Deze komt wanneer ik iets wil afspelen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, dit is al gemeld met Apple .heb jij die ook?

Zelf heb ik er ook een topic op lopen met betrekking tot gebruik via een browser in de smartphone ( Android).

Ik heb n tablet met android en ik weet inmiddels dat het te maken moet hebben met het soort browser of de user agent. Met Edge werkt bv alles goed. De  chatbot kan de kpn beter in de brand steken, wat een bagger.

Met Edge werkt bv alles goed.

Hoi, in welke browser krijg je dan wel die foutmelding?

En de chatbot is bemenst van ma - vr 8:00 - 20:00 en zat. tot 17:00. Was je buiten die tijden? Een mens krijg je vaak wel (binnen die tijden) na het doorlopen van wat vragen van het systeem.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @wtht, welkom! @PeterG helpt je al op weg, zie ik. Mooi. Ik heb nog enkele aanvullende vragen voor je.

  • Welke browser gebruik je?
  • Gebruik je plugins, zoals een adblocker?
  • Heeft de browser de laatste updates?
  • Kun je je cookies eens verwijderen?
  • Gebruik je ook een VPN?
  • Heb je de tablet al eens opnieuw opgestart?
  • Heeft jouw tablet recentelijk een update gehad?
  • Wat voor tablet (merk en type) heb je?
  • Is het IP-adres op de tablet gelijk aan het IP-adres via bijvoorbeeld je telefoon? Je kunt dit controleren via www.watismijnip.nl.
  • Als je via de KPN TV app kijkt, gaat het dan wel goed?