Beantwoord

Ondanks opzegging blijft Spotify Premium als Online aankoop op mijn factuur staan

  • 16 October 2023
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Meer dan een maand geleden heb ik mijn Spotify Premium abonnement opgezegd in de Spotify app. De Spotify app laat ook zien dat ik nu een "Gratis Spotify-account” heb.

Ook in de "Entertainment” opties in m'n MijnKPN Thuis account is Spotify niet meer geselecteerd.

Echter zowel in de factuur van september 2023 als de factuur van oktober 2023 wordt nog steeds € 9,99 in rekening gebracht. Hoe kan dit gestopt (en gerestitueerd) worden?

 

Gr. Rene. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 October 2023, 14:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.

 

P.S.

De verrekening zie je pas op de volgende factuur.😉

Reputatie 1

Profiel gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RB58, wat vervelend dat ‘ie er nog niet afgehaald is! Ik ga erachteraan om ervoor te zorgen dat dit alsnog gebeurt en hou je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik wilde je even op de hoogte houden, @RB58. Helaas heb ik nog geen terugkoppeling gekregen en ga er nogmaals voor je achteraan. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat het inmiddels opgelost is en dat er contact met je opgenomen is!

Reputatie 1

Er is inderdaad telefonisch contact met mij opgenomen en er is aangegeven dat het opgelost is. Ik kan dat echter pas bevestigen als ik de volgende factuur (november 2023) heb ontvangen.  

Reputatie 1

Zojuist de factuur over november/december 2023 ontvangen. Het Spotify premium abonnement staat niet meer op de factuur en er wordt eenmalig € 9,99 (Correctie van 1 maand spotify) in mindering gebracht. Daarmee is dit voor mij naar tevredenheid afgehandeld.