Beantwoord

Regelmatig geen geluid bij Netflix

  • 9 March 2024
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Wij hebben sinds enige regelmaat geen geluid bij netflix. Niet altijd, bij de ene film of serie wel en bij de ander niet.ook doet hij het intro wel met geluid en als je dan daadwerkelijk op afspelen drukt ineens niet meer

Herstarten heeft geen nut. 

 

Help??

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 March 2024, 17:22

Bekijk origineel

3 reacties

`Hoi @Geen geluid bij netflix . Heb jij het geluid via je TV of zit er een apart audio systeem bij? In dat laatste geval kan het zijn dat de audio in een formaat wordt uitgezonden die de externe audio niet snapt. Niet iedere film/serie heeft dezelfde audio configuratie.

Ik lees graag hoe het bij jou is ingesteld. 

Hoi Erwin, 

Wij hebben een speaker erbij van Samsung. Echter gebeurd het dagelijk dat als ik mijn serie kijk op netflix bijvoorbeeld dat ik start met geluid, zoals hij het hoort te doen. Dan zet ik hem bijvoorbeeld op pauze en dan geeft hij geen geluid meer. Of dat de intro op netflix het wel doet en als je dan daadwerkelijk op afspelen drukt, er geen geluid meer is...

En is die speaker rechtstreeks op het stroomnet aangesloten? Of via usb opgeladen? Zit er een kabeltje tussen die van je tv naar de speaker gaat? Alle info is welkom. 

Reageer