Beantwoord

Spotify activeren lukt niet, melding dat ik geen Spotify in mijn abonnement heb

  • 17 December 2022
  • 10 reacties
  • 655 keer bekeken

Ik krijg ook mijn account niet geactiveerd.

Als ik op de link in de mail klik krijg ik de melding dat ik geen spotify in mijn abonnement hebĀ  terwijl ik dat wel heb.

Probeer het nu al voor dag 2 en nog steeds lukt het niet.

Ben nu zo ver dat ik het niet eens meer wil via kpn, maar weer stop zetten kan pas volgende maand, ja ja wel eerst even een maand betalen voor niets zeker.

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 December 2022, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Gisteren spotify premium aangeschaft via kpn , maar bij activeren krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb, wat dus wƩl het geval is.

Ook vandaag diverse malen tevergeefs geprobeerd.

Ik ben inmiddels zo ver dat ik het niet eens meer wil via KPN , maar weer opzeggen kan pas over een maand ???

Dus een maand betalen voor niets?

Ā 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tompla73Ā ,

Ā 

Hoe activeer ik Spotify?

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naarĀ kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account?Ā Kies dan voor hetaanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

Ā 

Spotify Family activeren doe je zo:

  • Als nieuwe klant activeer je Spotify Family opĀ kpn.com/spotifyactiveren. Volg de instructies hierboven.
  • Heb je nu al Spotify PremiumĀ bijĀ KPN? Je hoeft niets te doen. Je account wordt automatisch omgezet naar Spotify Family.
  • Heb je nu Spotify PremiumĀ via Spotify? Je moet eerst dit account opzeggen. Wacht tot jouw account is omgezet naar Spotify Free. Daarna kan je Spotify Family bij KPN aanvragen/activeren.

Ā 

Bron:Ā 

Ā 

Zucht....ā€¦

Lezen misschien???

DAT WERKT DUS NIET!!!

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Tompla73. Als je Spotify in je abonnement hebt zitten is het gek als je ziet staan dat het niet actief zou zijn!

  • Als je in MijnKPN kijkt, zie je het daar wel actieve extra staan?
  • Gaat het om Spotify bij een Thuis abonnement of een mobiel abonnement?

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weet ik alleen wat je noemt. Hoe meer je kunt noemen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Hier heb ik hetzelfde gezeik. Heb niet eens een activatie mail gekregen. Vervolgens een chagrijnige medewerker gesproken die alleen lelijk deed en vooral geen moeite om me te helpen

Ā 

Reputatie 7

Hoi @Izerlootje, welkom op het forum. Dat klinkt niet als een fijn gesprek wat je had! Met de informatie in jouw bericht kan ik er ook nog niet meer over zeggen. Zou je de vragen die eerder gesteld zijn ook kunnen beantwoorden? Dan kunnen we met je meedenken.

Hoi Jasper, is niet meer nodig. Ff een half uurtje gewacht en toen nog eens gebeld. Ik heb toen de meest aardige en behulpzame kerel aan de lijn gehad die ik ooit heb gesproken. Hij heeft mij geholpen zo ver hij kon. Doordat ik zelf iets niet goed heb gedaan moet ik wel op spotify wachten tot 30 december maar dat is dan maar zo

Reputatie 7

Dat klinkt bemoedigender @Izerlootje, gelukkig. Hopelijk wordt het daarmee opgelost en kan je daarna weer muziek luisteren zonder reclames.

Hi,
Hier hetzelfde probleem. Al een aantal jaar premium Spotify bij KPN, maar blijkbaar was het nu verlopen. Dus via mijnKPN geregeld en een activatie mail gekregen.
Wanneer ik daarop klik krijg ik de melding: je hebt geen spotify bij dit abonnement besteld.
Wanneer ik echter bij mijnKPN kijk staat keurig vermeld: Spotify Premium en miv wanneer ik dat kan opzeggen (1 maand).
Wanneer ik inlog op mijn account in Spotify staat daar ook dat het abonnement dat ik heb het gratis abonnement is.
Nogmaals de link (activeer) geprobeerd, ook via de SMS die ik heb gekregen na ā€˜hulpā€™ via telefoon, maar nog steeds geen active premium spotify.Ā 
Hoe nu verder?

Na een aantal uren en meerdere keren proberen is het eindelijk gelukt.