Beantwoord

Spotify als online aankoop niet opzegbaar

  • 3 March 2024
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Goedenavond,

Op mijn factuur staat dat ik nog een spotify account heb. Dit wordt geregistreerd als online aankoop. Ik wou mijn account opzeggen, maar dat is niet mogelijk volgens jullie. Ik moet het opzeggen via spotify. Als ik via spotify het account op wil zeggen, krijg ik de melding dat het via KPN/xs4all loopt. Weer contact gezocht met KPN, toen werd ik verwezen naar mijn Apple id of een Google account. Bij beide al mijn emailadressen laten controleren, ook hier staat geen account op geregistreerd. Ook Apple als Google geeft aan dat het via mijn provider loopt. 

Ik wil dus heel graag dat jullie mij helpen, want ik betaal dus al maanden voor iets wat ik niet gebruik, en ook niet wil hebben. 
 

Ohja, het wordt nog mooier. Sinds het oversluiten van telefoonabonnement, wordt spotify weer berekend, dit terwijl ik het account daarvoor opgezegd heb en er toen ook niet voor spotify gefactureerd werd. 
 

Dus help me!!

Groeten Michel 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 March 2024, 08:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Michel5689, welkom! Wat rot dit! Ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt? 

Dag Marcia,

 

profiel is aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, dankjewel! Ik ga erachteraan en zal het laten weten zodra ik een reactie heb. 

Reputatie 7
Badge +30

@Michel5689, ik heb bevestiging gekregen dat het er nu afgehaald is!

Dat is toch wel bijzonder. Ik ben hier dagen mee bezig geweest! Maar toch bedankt! Krijg ik ook een bevestiging dat het eraf gehaald is? En misschien nog iets van compensatie voor de maanden die ik betaald heb waar ik niet mee akkoord was? 
 

nogmaals bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je op 24 februari hier het eerst contact met ons hebt gehad, ik zal daarom een maand kosten vergoeden op de volgende factuur. 

Hallo Marcia, dat is fijn. Bedankt!

 

ik heb echter nog geen bevestiging ontvangen dat Spotify stop gezet is. Krijg ik die nog?

Fijne zondag!

Reputatie 7
Badge +30

Je mag dit topic als bevestiging zien! Omdat mijn collega's het handmatig hebben moeten verwijderen, gaat daar niet automatisch een bevestiging voor de deur uit. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, meld je dan gerust weer hier!

Reageer