Beantwoord

Spotify Family kan niet geactiveerd worden, het is niet zichtbaar in MijnKPN

  • 21 December 2022
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

hallo,

ik heb spotify family bij ons internet en tv abonnement genomen, staat ook in mijn account, maar als ik spotify wil activeren krijg ik dit te zien:


 

hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 December 2022, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Bart0212 en welkom op het forum! Als ik de melding bekijk dan benoemt hij mobiele nummers. Het is niet mogelijk om Spotify Family aan te vragen bij een mobiel abonnement, dus log je in met het MijnKPN account dat bij de thuisdiensten hoort? Op onze kennispagina over Spotify staat precies uitgelegd hoe je dit activeert en wat je mag verwachten

Hopelijk lukt het zo!

Hi @Bart0212 en welkom op het forum! Als ik de melding bekijk dan benoemt hij mobiele nummers. Het is niet mogelijk om Spotify Family aan te vragen bij een mobiel abonnement, dus log je in met het MijnKPN account dat bij de thuisdiensten hoort? Op onze kennispagina over Spotify staat precies uitgelegd hoe je dit activeert en wat je mag verwachten

Hopelijk lukt het zo!

 

Helaas…. dat is het het hele probleem. Ik heb een internet+tv abonnement en twee mobiele abonnementen. Spotify Family is gewoon zichtbaar in mijn account, maar het internet+tv abonnement is dus niet zichtbaar op de activatiepagina van KPN/Spotify

Reputatie 7
Badge +17

@Bart0212 Staat het internet + TV abonnement wel in je MijnKPN overzicht als je inlogt? Zo niet, koppel de diensten dan aan je account en kijk of het dan wel lukt: