Beantwoord

Spotify Premium aanzetten via MijnKPN en klantenservice lukt niet

  • 17 November 2022
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

@Alexandra , ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik heb in het verleden spotify gehad en ook al enige tijd opgezegd. Nu wil ik weer spotify activeren op hetzelfde e-mailadres, maar de kosten moeten gefactureerd worden op een ander telefoonnummer dan voorheen (voorheen werd het gefactureerd op telefoonnummer eindigend op 41, maar dit moet nu gefactureerd worden op telefoonnummer eindigend op 45).

Nu probeer ik Spotify te activeren op hetzelfde e-mail adres en krijg de melding dat Spotify premium al actief is dus dat ik hem niet kan activeren, maar ik krijg nog steeds luide reclames, naar mijn inziens is er dus geen premium actief.

In mijnkpn staat ten onrechte dat ik Spotify premium zou hebben op het oude telefoonnummer + het e-mailadres wat ik nu weer probeer te activeren. Wanneer ik de klantenservice bel zien zij niet in hun systeem staan dat ik op het oude telefoonnummer een abonnement heb, terwijl ik dit wel zie in mijnkpn.

De facturering van mijn nieuwe Spotify aanvraag mag onder geen beding op de factuur komen van het oude telefoonnummer (eindigend 41)..
Deze moet gewoon gefactureerd worden op het telefoonnummer eindigend op 45.

Ik heb al 3x met de klantenservice gebeld maar zij kunnen mij hier niet bij helpen.
Kan je mij hierbij helpen? Ik word namelijk helemaal gek van de luide reclames, die tevens gehoor beschadiging kunnen opleveren.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 November 2022, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Sabineh, welkom bij ons op het forum. Als je geen abonnement op Spotify meer hebt is het wel gek dat je nog ziet dat je het wel zou hebben. Ergens gaat iets niet goed dus! Wat precies kan ik nog niet zeggen, op je forumprofiel staan nog geen gegevens. Kan je die volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, beide bewuste 06-nummers, de laatste 3 cijfers van de IBAN en het e-mailadres die je als Spotify gebruikersnaam gebruikt) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken.

Hoi @Jasper,

Bedankt voor je reactie.

Het probleem is inmiddels opgelost door de klantenservice. Toch bedankt voor de moeite.

Groeten,

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is @Sabineh! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂