Vraag

Spotify via KPN, is ineens een Free account geworden

  • 10 November 2022
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb al vanaf 2017 premium spotify account en betaal elke 14tiende van de maand nu heb ik opeens een free abbo ……..hoe kan dit ik wil graag mijn premium weer terug.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Wat is er veranderd @KPN?

Reputatie 7
Badge +15

@Martin Bouwmeester en @ronaldsomers Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat jullie beide hetzelfde ervaren. Ik controleer graag hoe het kan dat jullie hier last van hebben. 

Zouden jullie daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Het is opgelost kpn had mij vergeten toen ik naar een andere provider ging .

En daar kwamen ze nu opeens achter .

Dus werd het omgezet naar free ....maar ik heb altijd netjes betaald dus ja ...beetje vreemd.

Ik heb het profiel ingevuld. @Rutger_ 

@Rutger_  @Kpn duurt wel lang, één week en nog geen service om het probleem op te lossen. 

Reputatie 7
Badge +15

@ronaldsomers Klopt, je hebt gelijk. Geholpen worden op het forum duurt sowieso langer dan aan bijvoorbeeld aan de telefoon. 

Normaal gesproken kun je binnen ongeveer 48 uur antwoord verwachten. Op dit moment is het ook bij ons erg druk. Het kan dus langer duren voor je topic opgepakt wordt. 

Als je graag sneller contact wil kun je voor dit soort zaken doordeweeks contact opnemen met mijn collega's op 0800-0402. 

 

Ik heb overigens je gegevens er bij gepakt, en ik kom op de ingevulde gegevens 1 mobiel abonnement tegen. 

Hier zit echter geen Spotify bij. Had je Spotify wellicht op een andere manier van ons?