Stilstaand beeld op van app Videoland

  • 8 January 2022
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Heb continue last van stilstaand of haperend beeld op de app van Videoland.  De andere apps bv Netflix of Prime Video werkt prima. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Janalmelo, welkom bij ons op het forum. Als de app stil blijft staan is er niet lekker te kijken natuurlijk. We zijn hier momenteel onderzoek naar aan het doen, zou alle voglende vragen kunnen beantwoorden, zodat we het mee kunnen nemen daarin? 

  • Is de app zelf traag, of is dat bij specifieke programma's die je kijkt (zo ja, welke)?
  • Kan je ook vertellen hoe deze tv-ontvanger is verbonden met het modem, is dat met een directe kabel, is dat met een draadloze verbindingsset?
  • Heb je meer tv-ontvangers van ons en merk je dit bij meer ontvangers of alleen op deze?
  • Je ervaart het niet bij andere apps dus, is dat ook niet als je de tv gids opent, of dan juist wel?
  • Kan je ook aangeven wat het MAC-adres is van de ontvanger en wat het verificatienummer is? Beide kan je vinden in de instellingen:  "Menu" → "Instellingen" → "Informatie".

Als je alle vragen hebt beantwoord kan ik jouw situatie toevoegen aan het onderzoek.

Hoi Jasper,

De app is zelf traag, soms doet hij t gewoon, maar vaak loopt t vast midden in een film.

De tv ontvanger is verbonden via met de directe kabel naar het modem.

Heb 1 tv ontvanger.

De tv gids gebruik ik zelden , bijna nooit.

Mac adres 00:02:9B:E7:C0:91 Ver Nr 58CFD233

 

Reputatie 7

Dat is dus ook niet bij een specifieke film, maar het kan bij alle beschikbare opties willekeurig voorkomen? Heb je een paar voorbeelden van filmtitels? Dan geef ik die erbij door.

Niet in een specifieke film, dus kan geen titels doorgeven.

Reputatie 7

Dat is geen probleem @Janalmelo, dan kan ik dat erbij doorgeven. Dan nog een laatste vraag; zou je jouw forumprofiel ook volledig in kunnen vullen? Ik dacht dat ik eerder had gezien dat die was ingevuld maar mogelijk had ik dat verkeerd gezien.

Reputatie 7

Ik heb nog geen reactie van je gezien @Janalmelo, op je profiel zie ik ook nog geen gegevens staan. Zou je die nog voor me in kunnen vullen?

Reputatie 7

Ik zie de gegevens nu wel staan @Janalmelo, dank je! Ik heb jouw voorbeeld toegevoegd aan het onderzoek, zodat het meegenomen kan worden.