Beantwoord

Storing ITV-app internal-72

  • 19 December 2022
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Na maanden ongestoord werken van de KPN iTV app, vanochtend plotseling de veelgenoemde Internal-72  foutcode. Zowel om mijn tablet (Samsung A7) via het Wifi netwerk, als op mijn telefoon (Samsung A53) via het telefoonnet. Beide draaien op de laatst beschikbare software. Op de tablet de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dan kom je niet eens aan openen toe. Direct de melding "Er is iets fout gegaan met het laden van de app Internal-72".

Probleempje bij KPN?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 December 2022, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Opeens vandaag deze foutmelding. Android toestel.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Car0123 & @JaapB13, we kampten inderdaad met een storing. Onze technische mensen geven aan dat het inmiddels is verholpen.

Het is wel essentieel dat je de laatste update van de KPN iTV-app uit de Appstore of Playstore hebt gedownload en geïnstalleerd, 

heb ook de INTERNAL-72 storing vanaf vanochtend half zeven

blijkbaar slaat die INTERNAL op intern bij kpn en niet  bij mijn mobieltje

deze fout schijnt al jaren opeens op te duiken maar ik vind er geen uitleg over!

ben benieuwd wat het internal-72 probleem betekent.

wie weet het? (heb ook een android)

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @rtjb, mocht je nog altijd deze melding krijgen, dan is de oplossing om de app te updaten. Onze technische mensen geven aan dat met de laatste update het weer moet werken. 

Probleem oplgelost

Ja, functioneert weer goed. Snel opgelost !