Vraag

Streamen via Airplay naar TV werkt niet

  • 7 April 2024
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Sinds 2 weken lukt het niet meer om te streamen via airplay naar onze nieuwe Samsung tv.

Ik krijg wel verbinding met de tv, maar ik kan het gekozen programma niet afspelen.

Wij zijn 7 maanden in ons chalet, als wij niet KPN kunnen kijken heeft het dan nog wel zin om bij KPN te blijven ? 

Gaarne een oplossing voor het streamen.

In afwachting van de reactie, met vriendelijke groet.

Tom


6 reacties

Reputatie 7

Klopt het dat jullie de KPN TV+ app op een iPhone/IPad gebruiken om mee te streamen?

Ja dat klopt 

Reputatie 7

Ik hoop dat KPN snel met een oplossing zal komen voor die bug.

Heb je wel eens overwogen om een Chromecast Google TV met de smart-TV app van KPN te gaan gebruiken zodat je gewoon zonder te streamen of te casten televisie kunt kijken. Je zult die Chromecast Google TV dan wel via een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk moeten laten communiceren.

Dat is heel eenvoudig als je thuis een FRITZ!Box router hebt of een Synology NAS.

Bedankt voor de tip. Maar ik ben een analfabeet wat dit betreft. Ik heb een google tv met de kpn app. Maar deze app is vanuit de kpn geblokkeerd om te voorkomen dat er meerdere mensen hem kunnen gebruiken 

Reputatie 7
Badge +17

We krijgen meerdere signalen dat het niet helemaal lekker werkt, maar ik ga dit voor de zekerheid even navragen! Ik kom bij je terug.

Reputatie 7
Badge +17

Mijn collega's geven aan dat het wel gewoon zou moeten werken en dat het vreemd is dat het bij jou niet werkt.

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Reageer