Beantwoord

TV+ app werkt niet op mijn iPad, de oude wel

  • 4 April 2024
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Sinds een paar dagen is op mijn IPad Pro de  TV interactieve app omgezet in TV+ app. Deze app werkt niet op mijn IPad. Ik heb de hardware hiervoor ook niet. 

In de Appstore vind ik ook niet meer de vorige kpn interactieve app. 

Heel graag een oplossing hiervoor.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 7 April 2024, 19:39

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Wijnenrijk en welkom bij de KPN Community!

Wat gek dat deze niet werkt. 😕
Heb je de iPad al opnieuw opgestart en de app al opnieuw geïnstalleerd sinds dit speelt?

Zo ja, wat gebeurt er precies als je hem opstart? Krijg je een foutmelding te zien bijvoorbeeld? Wees zo gedetailleerd mogelijk in wat er gebeurt. 
Ook ben ik dan benieuwd welke versie iOS er op de iPad pro draait en welk type iPad Pro je precies hebt. 

Ik hoor het graag!

Bedankt voor je reactie. Samen met een medewerker van KPN heb ik geconstateerd dat de kwestie erg vreemd is. 
Mijn iPad: iPad Pro, 11 inch tweede generatie. iOS 17.4.1

ik heb al herhaaldelijk de iPad opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna is er niets veranderd: de originele KPN app blijft in de Appstore onzichtbaar. Ik zie uitsluitend de + app. 

Reputatie 7
Badge +17

Check, ook geen oplossing met mijn collega gevonden dus? Ook ben ik hier nog benieuwd naar:

 wat gebeurt er precies als je hem opstart? Krijg je een foutmelding te zien bijvoorbeeld? Wees zo gedetailleerd mogelijk in wat er gebeurt. 

Wat gebeurt er als je het via iTV Online probeert?

Alle suggesties heb ik reeds geprobeerd. De nieuwe app is ergerniswekkend. Klik op een zender vanuit « nu op tv voor jou », sluit de zender af met het kruisje, ga eruit met pijltje linksboven: lukt niet, loopt vast. Weer opnieuw iPad opstarten etc. Etc. Waardeloos!

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor je reactie. Samen met een medewerker van KPN heb ik geconstateerd dat de kwestie erg vreemd is. 
Mijn iPad: iPad Pro, 11 inch tweede generatie. iOS 17.4.1

ik heb al herhaaldelijk de iPad opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna is er niets veranderd: de originele KPN app blijft in de Appstore onzichtbaar. Ik zie uitsluitend de + app. 

De oude "originele" KPN TV-app komt niet meer terug in de Appstore. Alleen de KPN TV+-app is nog maar beschikbaar. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Klik op een zender vanuit « nu op tv voor jou », sluit de zender af met het kruisje, ga eruit met pijltje linksboven: lukt niet, loopt vast. Weer opnieuw iPad opstarten etc. Etc. Waardeloos!

Loopt het alleen dan helemaal vast, of gaat het op meerdere fronten mis? Kun je toelichten wat er precies gebeurt en wat er niet goed gaat als je de app gebruikt? 

Ik heb sinds vanavond ook problemen met tv kijken op mijn iPad. Dat werkt niet meer. Voer wachtwoord in en vervolgens kom ik er niet in. Wie hee de oplossing?

 

Sinds 21:00 vanavond is er helemaal een grote storing op het tv platform.

Reageer